Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری خراسان‌جنوبی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد‌تومان تسهیلات اشتغال زایی در ۱۱ شهرستان استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر اکبری‌راد ‌در جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان که در محل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی برگزار شد اظهار داشت: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در راستای اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از زمان آغاز طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان، نظارت های لازم بر روند اجرای طرح نیز آغاز شده و لازم است این امر به صورت مستمر و دقیق انجام گیرد.​

مدیرکل دفتر جذب وسرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت قریب به 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در 11 شهرستان استان از این محل افزود: 46 طرح در حال حاضر در چهار بانک عامل در حال برسی بوده که در صورت داشتن شرایط دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد.

 اکبری راد از مدیران بانک ها و موسسات مالی توسعه تعاون،کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در استان خواست برای جذب تسهیلات مرحله پنجم در استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه طرح هایی که در کمیته فنی مورد تایید قرارمی گیرد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد و همچنین بانک های عامل  نسبت به جذب اعتبارات از طریق مرکز اقدام کنند افزود: دربرخی از طرح ها قبل از طرح در کمیته فنی به صورت میدانی نیز مورد بررسی توسط اعضای کمیته قرار گیرد.​​

وی تاکید کرد: تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، صرفا به طرح های دارای توجیه اقتصادی و اشتغال زا پرداخت می شود و تلاش می کنیم ادامه اجرای این طرح را نیز به صورت کارشناسی و با نتیجه بخشی بهتر در استان اجرا کنیم تا از طریق آن، هدف دولت در تثبیت جمعیت روستایی، ایجاد اشتغال در روستاها و جلوگیری از ایجاد حاشیه نشینی در شهرها تامین شود.​

استاندار خراسان جنوبی: برنامه‌های فرهنگی بر اساس آداب و رسوم هر منطقه تدوین شودنبود قدرت خطرپذیری حرکت رو به رشد خراسان جنوبی را متوقف می‌کند/ روحیه مطالبه‌گری باید در استان بالا برودکاهش آمار کرونا در استان خراسان جنوبی با همکاری مردم و فداکاری کادر درمان جلوه بیشتری دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داد و گفت: تعداد طرح های ارسال  شده به بانک های عامل  2 هزار و989 با پیش بینی اشتغال 8 هزار و 114 نفر و میزان تسهیلات 470 میلیارد تومان است که  2 هزار و943 طرح با پیش بینی اشتغال 6 هزار و 980 نفر با مبلغ تسهیلات 400 میلیارد تومان  مصوب شده است.

غلامرضا اشرفی درباره میزان پرداخت شده به طرح های اشتغال روستایی توسط بانک های عامل طرح عنوان کرد: از طرح های ارسال  تعداد 2 هزار و 919 طرح با پیش بینی اشتغال 6 هزار و  802 نفر و میزان 384 میلیارد تومان تسهیلات تاکنون پرداخت شده است .

وی گفت: تعداد17 طرح که درخواست آنها توسط دستگاههای اجرایی جهت طرح در کمیته فنی واصل شده بود مربوط به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی  صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی هم بررسی شد.

انتهای پیام/252/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اشتغال پایدار روستایی و عشایری میلیارد تومان تسهیلات خراسان جنوبی کمیته فنی پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد