Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:10:19 GMT

نشان سریال «میدان سرخ» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۸۸۹۷

نشان سریال «میدان سرخ» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشان (لوگو) سریال «میدان سرخ» اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان رونمایی شد. طراحی لوگو این سریال را میثم میرزائی و ساخت ویدیو را کیومرث بیک زند برعهده داشته است.

«میدان سرخ» نام اولین سریال ابراهیم ابراهیمیان در مقام کارگردان است و جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

این سریال نمایش خانگی به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش خواهد شد و بازیگران، عوامل و زمان پخش آن نیز به‌زودی اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5098572 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سریال ایرانی گرافیک چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت جشنواره تئاتر مقاومت موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی جشنواره سینماحقیقت تئاتر ایران سینمای مستند شبکه دو سیما شب یلدا فیلم کوتاه شبکه یک سیما موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!

مصاحبه جذاب ندا قاسمی (شیرین سریال نون خ) را ببینید. ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ است. او متولد سال ۱۳۶۶ اهل کرمانشاه است. ندا قاسمی تجربه کار دوبله هم دارد. او با اولین کار تئاتر خود توانست جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه دریافت کند. ندا قاسمی در صدا و سیما کرمانشاه تجربه مجری گری نیز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رکنا

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»
  • (ویدئو) «اولین بوسه» در یک سریال ایرانی بعد از انقلاب
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد