Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@07:56:11 GMT

گزینه خرید آبی ها ، غایب مقابل آبی ها

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۹۰۱۴

گزینه خرید آبی ها ، غایب مقابل آبی ها

مدافع ذوب آهن به دلیل مصدومیت در دیدار با استقلال حضور ندارد.

به گزارش برنا؛ محمد قریشی که بازیکن ثابت ذوب آهن محسوب می‌شود و در دیدار با شهر خودرو ۱۳ کیلومتر دوید و عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشت به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در دیدار حساس امروز با استقلال همراهی کند.

قریشی که فصل پیش در صنعت نفت آبادان توپ می زد در فصل نقل و انتقالات در لیست خرید استقلالی ها بود اما بنا به دلایلی در نهایت با سبزپوشان اصفهان قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهنی‌ها که به خاطر تعداد بالای کرونایی ها شرایط بدی  در چند هفته اخیر سپری کردند به دنبال نتیجه گرفتن مقابل استقلال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن محمد قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟