Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:28:30 GMT

عکس دانش‌آموز مشهدی به نمایشگاه آلمان راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۹۲۳۱

عکس دانش‌آموز مشهدی به نمایشگاه آلمان راه یافت

رییس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: عکس سلفی "زهرا عطاریانی" عکاس خردسال و دانش آموز پایه دوم دبستان این ناحیه، با عنوان "لبخند" به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در سطح کودکان زیر ۱۲  سال مورد پذیرش گروه داوران مسابقه عکاسی در آلمان قرار گرفت و از میان ۱۴ هزار و ۸۵۳  عکس دریافتی ، از هزار و ۱۰۳ عکاس کشورهای جهان به نمایشگاه راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله جوانشیری افزود: براین اساس این عکس از عضو  هشت ساله خانه عکاسان جوان مورد پذیرش گروه داوری دومین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی Cross Continental Contest  ۲۰۲۰  در کشور آلمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: زهرا عطاریانی متولد دی ماه ۱۳۹۱ است که در این مسابقه سومین حضور جهانی خود را تجربه می‌کند و پیش از این نیز در ۲ مسابقه عکاسی دیگر در آلمان به عنوان تنها نماینده ایران در بخش کودکان شرکت داشت.

رییس آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت: برگزاری این رقابت بین المللی که از معتبرترین مسابقات در اروپا و جهان است توسط انجمن عکاسی آلمان DVF ، انجمن عکاسی اندونزی LFC ، انجمن عکاسی آفریقای جنوبی SSA  و با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA  و تحت امتیاز رسمی فدراسیون جهانی عکاسی FIAP  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها نمایشگاه عکس مشهد وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس مشهد وزارت آموزش و پرورش نمایشگاه عکس مشهد وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور انجمن عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛در شهرستان دماوند، هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر کلاس سومی، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می شود
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • تور بازدید از ناحیه نوآوری پردیس در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود