Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  موفقیت روبرت لواندوفسکی مهاجم  لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در کسب جایزه THE BEST (جایزه بهترین بازیکن  فوتبال جهان) پیشی گرفتن این بازیکن از ابر ستاره هایی مانند  کریستیانو رونالدو پرتغالی و لیونل مسی آرژانتینی از مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های بین المللی امروز (جمعه) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه‌ها همچنین به بارسلونا و آینده ستاره جوان این تیم و مشکل کاتالان ها برای پرداخت حقوق با مسی و محرومیت ورزشکاران روس از حضور در رقابت‌های بین المللی ورزشی مانند المپیک پرداختند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه روی گفت و گوی خود با مارکوس یورنته ، بازیکن اتلتیکو مادرید تمرکز کرد و نوشت: "مارکوس یورنته: نسبت به قبل خودم را بیشتر به عنوان بازیکن دوست دارم."

مارکا همچنین به دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال توسط روبرت لواندوفسکی ، مهاجم بایرن مونیخ علاقه مند بود  و نوشت: "لواندوفسکی بهترین است".

روزنامه اسپرت

این روزنامه، تمرکز خود را روی ستاره جوان بارسلونا، "پدری" گذاشت که اخیرا با سبک تیم سازگار شده است و در این باره نوشت: "پدری: رسمی"

اسپرت همچنین در مورد لیونل ستاره بارسلونا و سرنوشت او برای ماندن در جمع کاتالان‌ها نوشت: "مسی برای اتحاد بیشتر پیام می‌دهد"، (روزود) نامزد ریاست باشگاه بارسلونای اسپانیا هم درباره حقوق مسی اظهار نظر کرد: حقوق مسی غیرقابل پرداخت است. "

این روزنامه درباره موفقیت روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست سال نوشت: "لواندوفسکی بهترین است، او از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال پیشی گرفته است.

این روزنامه همچنین به نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا توجه کرد و نوشت: "بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت. "

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه با تمرکز بر نحوه یارگیری بین لیونل مسی ستاره بارسلونا با پدری نوشت: "تفاهم مسی و پدری".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد کسب جایزه بهترین فوتبالیست جهان توسط روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ تیتر زد و نوشت: "لوانگُلفسکی"

این روزنامه به مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا توجه کرد و نوشت: "بارسلونا - رئال سوسیداد و رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا. "

این روزنامه همچنین درباره محرومیت ورزشکاران روسیه از شرکت در مسابقات بین المللی ورزشی به مدت ۲ سال تیتر زد.

روزنامه آ اس

این روزنامه به موفقیت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال و حضور راموس و تیاگو آلکانترا در میان برترین‌های سال از نظر فیفا پرداخت و نوشت: "یک پادشاه جدید و ۲ شاهزاده. "

آ اس همچنین در مورد قرعه کشی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا تیتر زد و نوشت: "بارسلونا - رئال سوسیداد و رئال مادرید - اتلتیک بیلبائو: سوپرجام لالیگای اسپانیا. "

آ اس همچنین به حضور احتمالی کیلیان امباپه فرانسوی در رئال مادرید پرداخت و نوشت: "جاده امباپه کم تردد است. "

روزنامه فرانسوی L'Equipe

این روزنامه به مسابقات قهرمانی هندبال اروپا و دیدار نیمه نهایی فرانسه و کرواسی پرداخت و نوشت: "فرصتی در شمال".

اکیپ همچنین به اظهارات دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه توجه کرد و نوشت: "دشان: تمدید موفقیت ضروری است. "

روزنامه  ایتالیایی Toto Sport

این روزنامه با تمرکز بر ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس، نوشت: "دی لیخت یوونتوس را رو به جلو هل می‌دهد".

این روزنامه همچنین در مورد دیدار‌های لیگ سری آ فوتبال ایتالیا بین ۲ قطب میلان تیتر زد و نوشت: "زلاتان ابراهیموویچ: اینترمیلان، من می‌آیم".

این روزنامه به پیروزی رم مقابل تورین در لیگ سری آ ایتالیا علاقه‌مند بود و نوشت: "تورین در پرتگاه است، چه رسوایی. "

روزنامه La Gazzetta dello Sport

گازتا تمرکز خود را روی رقابت قطب‌های میلان برای قهرمانی در لیگ سری آ ایتالیا گذاشته است. برخلاف فصول گذشته تیم‌های این شهر شخصیت جدیدی برای قهرمانی به خود گرفته اند و نوشت: "زلاتان چشم انتظار اینتر و آنتونیو کونته تلاش برای گذراندن دوره کریسمس با موفقیتی است که در سر می‌پروراند. "

این روزنامه به بحث داوری در لیگ سری آ ایتالیا علاقه‌مند بود و نوشت: "The Cliffside Case".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین روزنامه ها روزنامه های ورزشی نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا روبرت لواندوفسکی همچنین در مورد بهترین بازیکن جایزه بهترین بایرن مونیخ لیگ سری آ تیتر زد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • ساعت دقیق بازی میلان و اینتر امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»