Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@20:30:22 GMT

ستاره استقلال غایب بازی با ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۹۹۰۵

ستاره استقلال غایب بازی با ذوب آهن

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از دقایقی دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می روند.

مهدی قایدی مهاجم تیم فوتبال استقلال با صلاح‌دید کادر فنی برابر ذوب آهن بازی نخواهد کرد. این بازیکن مصدوم نیست و تنها قرار است برای بازی دربی برابر پرسپولیس آماده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تهران و ذوب آهن از ساعت ۱۵ رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

پخش زنده فوتبال ذوب آهن - استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال چهارشنبه شب در چهارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی بایرن مونیخ قرار بگیرد و بازی حساسی را برابر این تیم برگزار کند.

این دو تیم در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه امارات به میزبانی آرسنال برگزار شد به تساوی ۲ -۲ رضایت دادند و حالا این بازی حساس و تماشایی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

یکی از نگرانی‌های بزرگ توپچی‌ها مصدومیت اودگارد در دیدار برابر استون ویلا که با شکست این تیم به پایان رسید بود. این بازیکن که در طول این فصل نقش مهمی را در ترکیب آرسنال ایفا کرده است در این دیدار و در دقیقه ۷۹ به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

آرتتا پس از پایان بازی توضیحی درباره شرایط و میزان جدی بودن مصدومیت ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این فصل نداد موضوع نگرانی بیشتر هواداران این تیم را به دنبال داشت‌.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که این ستاره نروژی در تمرینات امروز آرسنال حضور داشته و بدون هیچ مشکلی دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کرده است. به نظر می‌رسد که او مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی آرسنال در بازی برابر بایرن نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید