Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:24:18 GMT

11 بازیکن مسجدسلیمان در تقابل با فولاد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۲۶۲

11 بازیکن مسجدسلیمان در تقابل با فولاد

مجتبی حسینی ترکیب تیمش برای بازی با فولاد را مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که برای جدایی از جمع پایین جدولی ها به پیروزی در این بازی نیاز مبرمی دارند، با ترکیبی آشنا وارد زمین خواهند شد. احمد گوهری پس از درخشش برابر سپاهان جایگاهی مستحکم در ترکیب دارد.

 

عباس بوغذار، نیما انتظاری، سجاد جعفری و عباس بوعذار چهار بازیکن شاخص ترکیب نفت مسجدسلیمان هستند و نکته جالب این است که فرید بهزادی کریمی روی نیمکت نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب نفت مسجدسلیمان برای بازی با فولاد: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی تاییج پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی

 

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر

پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت، تکلیف استقلال را برای بازی امروز مشخص کرد. شاگردان نکونام صدر جدول رده‌بندی را به‌صورت موقت از دست داده‌اند و برای اینکه یک‌بار دیگر به رتبه نخست بازگردند، باید امروز در دیدار دشوار مقابل شمس آذر برنده از زمین خارج شوند.

با توجه به پیروزی ۳ گله پرسپولیس مقابل صنعت نفت، حالا سرخ‌پوشان از لحاظ تفاضل گل و گل‌های زده نیز از آبی پوشان پیشی گرفته‌اند در نتیجه استقلال در ابتدا باید سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرده تا به صدر بازگردد و سپس نیم نگاهی هم به آینده و به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشته باشد.

جواد نکونام برای دیدار امروز مقابل شمس آذر می‌تواند از آرمین سهرابیان استفاده کند که در بازی قبل غایب بود. انتظار می‌رود که سرمربی آبی‌ها تغییرات کمی را نسبت به دیدار مقابل آلومینیوم در ترکیب تیمش ایجاد کند.

سیدحسین حسینی که با حکم کمیته انضباطی یک جلسه به صورت تعلیقی از همراهی تیمش محروم شده، امروز نیز از ابتدا برای آبی‌ها به میدان می‌رود و امیدوار است تا پس از عملکرد خوب در اراک، یک مرتبه دیگر دروازه تیمش را بسته نگه داشته و به صدرنشینی خود در جدول بهترین گلر‌های لیگ ادامه دهد.

با پایان محرومیت آرمین سهرابیان، این بازیکن مجدداً به ترکیب استقلال باز خواهد گشت. با وجود حضور سلیمی و سیلوا روی نیمکت، اما نکونام می‌خواهد تا باز هم از روزبه چشمی در خط دفاعی بهره بگیرد تا او و سهرابیان در کنار محمدحسین مرادمند، خط دفاعی سه نفره استقلال را تشکیل دهند.

صالح حردانی همچنان در دسترس نکونام نیست تا بار دیگر شاهد حضور میلاد فخرالدینی در ترکیب اصلی باشیم، بازیکنی که مقابل آلومینیوم نیز از ابتدا به میدان رفته بود. او در سمت راست و به‌عنوان وینگ بک بازی می‌کند. در سمت چپ نیز این فرصت در اختیار ابوالفضل جلالی قرار داده شده تا این بازیکن بتواند برای تیمش انجام وظیفه کند. بهترین پاسور استقلال در این فصل، تلاش می‌کند تا به روند بسیار خوبش در دیدار با شمس آذر نیز ادامه دهد.

مصدومیت مهدی مهدی‌پور باعث شد تا استقلال مجبور به تغییر آرایش خود در زمین مسابقه شود. موضوعی که البته از همان بازی با مس آغاز شده بود ولی آسیب دیدگی هافبک اصفهانی در آن مسابقه، دست نکونام را خالی‌تر از قبل کرد. در غیاب مهدی‌پور، این فرصت در اختیار زبیر نیک نفس قرار داده شده تا در مرکز میدان برای تیمش بازی کند. در کنار او، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم که امروز ماموریت سختی برای تقابل با هافبک‌های حریف دارد. جلوتر از این دو بازیکن، جلال‌الدین ماشاریپوف بازی خواهد کرد. هافبک ازبکستانی که پس از تغییر پستش عملکرد بهتری داشته است.

گوستاوو بلانکو تنها گلزن استقلال در سال جدید بوده است. این مهاجم بلند قامت آرژانتینی که گل‌های حساسی را در بازی‌های اخیر به ثمر رسانده، امروز نیز امید اصلی گلزنی تیمش به شمار می‌رود. در کنار او، شاهد حضور مهرداد محمدی هستیم و باید دید چه زمانی نوار ناکامی‌های این بازیکن پاره خواهد شد.


ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس‌آذر

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – محمدحسین مرادمند – آرمین سهرابیان – میلاد فخرالدینی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • تراکتور مغلوب نساجی شد
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • ترکیب رضا عنایتی برای تقابل خاص
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)