Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@22:07:00 GMT

رحمان عموزاد به برنز جام جهانی کشتی آزاد رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۲۷۷

رحمان عموزاد به برنز جام جهانی کشتی آزاد رسید

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت‌های جام جهانی انفرادی در صربستان رسید.

به گزارش ایسنا، رحمان عموزاد خلیلی تنها نماینده کشتی آزاد ایران در جام جهانی انفرادی صربستان، در دیدار رده بندی وزن ۵۷ کیلوگرم برابر ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر شعبان کیزیلتاش از ترکیه را از پیش رو برداشت و در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر گیوی داویدوی از ایتالیا را مغلوب کرد.

عموزاد در مرحله یک چهارم نهایی نیز دیامانتینو فافه از گینه بیسائو را با نتیجه ۹ بر صفر ضربه فنی کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی برای حضور در دیدار فینال به مصاف زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه رفت، اما با نتیجه ۴ بر ۱ (ضربه فنی) مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

ایران با دو فرنگی کار و یک آزادکار راهی این مسابقات شد که در پایان محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد خلیلی به مدال برنز رسیدتد و حسین نوری نیز پنجم شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جام جهانی کشتی مدال برنز بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید

نماینده کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ازبک پیروز شد و به مدال برنز آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ شرکت‌کننده دارد، امیررضاده‌بزرگی در رده‌بندی به مصاف بهراموف از ازبکستان رفت که با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز آسیا رسید.

وی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با جوی هوانگ از چین تایپه سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. ده‌بزرگی در مرحله سوم کشتی‌ها با عزیزاف از تاجیکستان کشتی گرفت و با نتیجه هشت بر پنج به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. این کشتی‌گیر در نیمه‌نهایی مقابل شارشنبکوف از قرقیزستان روی تشک رفت و با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.

کد خبر 745204

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • عبدی از کسب مدال برنز بازماند 
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید