Web Analytics Made Easy - Statcounter

برف در تبریز در حال بارش است اما در حدی نیست که برای برگزاری بازی مشکلی ایجاد کند.

به گزارش ورزش سه؛ تیم های تراکتور و پیکان از ساعت 15:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار به دلیل بارش برف با سی دقیقه تاخیر برگزار شد تا چمن ورزشگاه آماده شود.

 

بازیکنان دو تیم در حالی برای گرم کردن در زمین حضور یافتند که بارش برفی که از ساعات اولیه روز جمعه در تبریز آغاز شده و طی ساعات اخیر قطع شده بود، بار دیگر از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته بارش فعلی برف به گونه ای نیست که برای برگزاری بازی مشکلی ایجاد کند. بازیکنان دو تیم با پوشش کامل در زمین حاضر شده و گرم کردند و دقایقی دیگر بازی آغاز خواهد شد.

 

 

تراکتور پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال هوادار در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده و از آنجا که تأسیس این باشگاه با خود من بوده است مصاف با هوادار تداعی کننده خاطرات است.

او ادامه داد: از زمانی که شجاعی عهده دار هوادار شده، این تیم هم نتایج بهتری کسب کرده و هم اینکه در جدول پیشرفت داشته است. ما از بدو ورود به باشگاه پیکان تصمیم گرفتیم ذهنیت باختن را از بازیکنان تیم دور کنیم. در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته‌ایم اما تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم و می‌دانیم هنوز کارمان به پایان نرسیده است. هوادار تیم با کیفیتی است و اصولاً بازی کردن در برابر چنین تیمی ما را اذیت خواهد کرد.

او افزود: سیاست پیکان استفاده از بازیکنان جوان است و در همین خصوص بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داریم که کمک‌های زیادی به ما می‌کنند. در بازی هفته گذشته برابر مس رفسنجان نیز از دو بازیکن تیم جوانان خود استفاده کردیم و امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز از این ظرفیت خود استفاده کنیم. در جدول به ثبات خوبی رسیدیم و پس از اینکه هفته‌ها استرس داشتیم اکنون به جایگاه خوبی رسیده‌ایم.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی را در جدول به دست آوریم. ما اهدافی را در پیکان برای خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطابق با آن کارهای خود را پیش می‌بریم. بازی زمانی که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان می‌رسد را بیشتر از نتیجه تساوی بدون گل دوست دارم و از زمانی به تیم پیکان پیوستم تلاش کردم تا با دستیارانم هر روز تمرینات ویژه‌ای را برای بازیکنان تدارک ببینیم و فکر می‌کنم تا حدود زیادی هم توانسته‌ایم به موفقیت برسیم. ما همانطور که گل می‌زنیم باید کاری کنیم که گل کمتری را هم دریافت کنیم.

عنایتی تصریح کرد: تمام بازیکنان تمرینات مشترکی خواهند داشت و این طور نیست که با بازیکنان جوان به صورت انفرادی تمرین کنم. بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه می‌توانند به موفقیت بیشتری برسند.

کد خبر 6080764

دیگر خبرها

  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم