Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، دعوا و درگیری بهاره رهنما و فلور نظری در برنامه شام ایرانی خبرساز شده است. این دومین حاشیه سازی بهاره رهنما در این سری از شام ایرانی است.

در برنامه شام ایرانی در فصل جدید مریم امیر جلالی شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری حضور دارند. شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دعوای بهاره رهنما و فلور نظری از کجا شروع شد؟

در جدیدترین قسمت این سری از شام ایرانی شاهد دعوا و رنجش بین فلور نظری و بهاره رهنما بوده ایم. گویا وسط صحبت‌های بهاره رهنما، فلور نظری می‌خندد و همین موضوع به مزاج بهاره رهنما خوش نمی‌آید و او فکر می‌کند فلور نظری حرف‌های او را به سخره گرفته است. از همین جا جدال بین این دو بازیگر ادامه می‌یابد؛ تا حدی که در اواسط جر و بحث بین فلور نظری و بهاره رهنما، فلور نظری از گفتن واژه بی ادب از سوی بهاره رهنما بسیار جا می‌خورد و با گریه میز شام را ترک می‌کند.

ویدیوی جنجالی از دعوای شدید بهاره رهنما و فلور نظری
کد ویدیودانلود
فیلم اصلی
در قسمت قبلی نیز که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید:" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر."

این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند.

بهاره رهنما و فلور نظری

توضیح  و تهدید بهاره رهنما درباره توهین به قوم لر
بهاره رهنما نیز به جای عذرخواهی در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از فیلم "دختر لر" در این باره نوشت: «این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.»

او در ادامه از واکنش ها به اظهار نظر خود انتقاد کرد و مدعی شد او را تهدید کرده اند و پیگیری حقوقی میکند. بهاره رهنما نوشت: "خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!"

او در پی نوشت این پست تاکید کرد که "از طوفان ها و توطئه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی... یاعلی

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بهاره رهنما شام ایرانی فلور نظری بهاره رهنما و فلور نظری شام ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرویز امجدی با بیان این خبر افزود: کشت عدس در منطقه مرگور و در روستای سه گرگان به صورت الگویی و کشت انتظاری و در راستای اهداف طرح جهش تولید در دیم زار‌ها با دستگاه کشت مستقیم و بدون عملیات خاکورزی و با رقم جدید ورزقان برای نخستین بار به جایگزینی از ارقام محلی انجام گرفته است.   وی ادامه داد: به منظور مقایسه کشت انتظاری با کشت بهاره رقم ورزقان به صورت بهاره و کشت مستقیم در روستای موانا منطقه سیلوانا نیز کشت شده است.   وی هدف از اجرای این طرح را علاوه بر مقایسه کشت انتظاری و بهاره، ترویج کشت پائیزه، تغییر تاریخ کاشت و استفاده بهینه از نزولات آسمانی و استفاده از مزایای کشت مستقیم و کاهش تردد ماشین آلات در مزرعه عنوان کرد.    امجدی افزود: با توجه به اینکه حبوبات از خانواده لگومینوز است تناوب بسیار خوبی برای غلات پائیزه به شمار می‌رود و به لحاظ اصلاح و تثبیت خاک و کاهش جمعیت علف‌های هرز و آفات در مزرعه، توسعه کشت آن‌ها جزو برنامه‌های الویت دار زراعت شهرستان و در راستای سیاست‌های تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی می‌باشد.   گفتنی است نتایج اجرای طرح در اختیار بهره برداران منطقه قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه