Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت انواع آجیل شب یلدا را اعلام کرد؛ نخودچی با قیمت هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان ارزان‌ترین و بادام هندی با قیمت هر کیلوگرم ۲۷۳ هزار تومان گران‌ترین آجیل‌هایی هستند که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

پسته و بادام زمینی

بر این اساس قیمت انواع پسته از ۱۶۲ هزار تومان تا ۱۹۲ هزار تومان و مغز پسته ۲۸۰ هزار تومان، بادام درختی با پوست کاغذی ۱۲۰ هزار تومان و مغز بادام درختی ۱۹۵ هزار تومان، بادام زمینی غلاف‌دار ۴۱ هزار تومان و مغز بادام زمینی درشت ۵۹ هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخمه و گردو

همچنین فندوق با پوست ۱۳۲ هزار تومان و مغز فندوق ۲۷۰ هزار تومان، گردو با پوست کاغذی ۱۱۴ هزار تومان و مغز گردوی سفید ۲۲۳ هزار تومان، انواع تخمه کدو از ۴۷ هزار تومان تا ۸۸ هزار تومان، انواع تخمه آفتابگردان از ۳۸ هزار تومان تا ۴۲ هزار تومان، انواع تخمه جابانی از ۳۴ هزار تومان تا ۴۲ هزار تومان، نخودچی سفید (گُل) ۳۰ هزار تومان و بادام هندی ۲۷۳ هزار تومان اعلام شد.

مقایسه قیمت آجیل امسال با سال گذشته!

نکته جالب در بررسی قیمت آجیل شب یلدا برای امسال مقایسه قیمت‌های اعلام شده امسال با سال ۹۸ است.

به گزارش فرارو، سال گذشته قیمت پسته بین ۱۱۵ تا ۱۵۰ هزار تومان بود. پسته احمدآقایی در بازار ۱۲۸ هزار تومان قیمت داشت. پسته احمدآقایی زعفرانی کمی گران‌تر و حدود ۱۳۳ هزار تومان فروخته می‌شد. پسته اکبری که بهترین نوع پسته در بازار آجیل به حساب می‌آید، کیلویی ۱۳۰ هزار تومان قیمت داشت. البته انواع دستچین شده آن گران‌تر و با قیمت ۱۵۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

سال گذشته همچنین قیمت بادام هندی با ۱۶۰ هزار تومان فروخته می‌شد. بادام هندی تفت سنتی کیلویی ۱۶۳ هزار تومان و بادام هندی خام کیلویی ۱۵۸ هزار تومان فروخته می‌شد. بادام هندی‌های ریز عموما ۱۵۸ هزار تومان و بادام هندی‌های درشت با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شد. بادام هندی زعفرانی حدود ۱۶۳ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم قیمت داشت. (سایر قیمت ها را اینجا بخوانید)

افزایش بیشتر از ۵۰ درصدی قیمت‌ها در بازار آجیل

با وجود اظهارات رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مبنی بر افزایش حداقلی قیمت‌ها مشاهدات میدانی از مراکز فروش عمده این کالا‌ها نشان از افزایش بیشتر از ۵۰ درصدی قیمت‌ها دارد و همین امر سبب شده که فروش آن‌ها در ۶ ماه اول سال نسبت به همین زمان در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته باشد هر چند با شروع فصل سرما وضعیت اندکی بهتر شد، اما شیوع موج سوم کرونا و تعطیلات اجباری دوباره فعالان این صنف را لبه پرتگاه برده و درآمد افرادی که شغل آن‌ها آزاد محسوب می‌شود را تحت‌تاثیر قرار داده است؛ از سوی دیگر هیچ‌کدام از این دو گروه امیدی به حمایت‌های دولتی ندارند.

قیمت انواع میوه برای شب یلدا

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو موز در مبدا ۲۴ هزار و ۵۰۰ تا ۲۹ هزار تومان است.

اسداله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از افزایش چشمگیر قیمت موز خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو موز در میدان‌مرکزی میوه و تره بار ۲۴ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است که فروش با نرخ بالاتر از ۳۰ هزار تومان در خرده فروشی‌ها غیر منطقی نیست.

او با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه میوه‌های داخلی وجود ندارد، افزود: بنابر بررسی‌های صورت گرفته، قیمت میوه‌های داخلی نسبت به هفته گذشته کماکان از ثبات نسبی برخوردار است.

کارگر از ثبات قیمت میوه در شب یلدا خبر داد و گفت: در شب یلدا اقلامی‌ همچون خرمالو، انار و هندوانه پرمصرف است که امسال به سبب شیوع ویروس کرونا، کاهش دورهمی‌ها و فراوانی بار نوسان چندانی در بازار شب یلدا نخواهیم داشت.

این مقام‌مسئول قیمت هر کیلو انار شیراز را ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انار دماوند ۱۲ تا ۱۹ هزار تومان، انار ساوه ۸ تا ۱۴ هزار تومان، انار کوهستان ۱۵ تا ۲۱ هزار تومان، خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان، خرمالو شهریار ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، خرمالو کن ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، هندوانه محبوبی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان و هندوانه میناب ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

انار شیراز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان انار دماوند ۱۲ تا ۱۹ هزار تومان انار ساوه ۸ تا ۱۴ هزار تومان انار کوهستان ۱۵ تا ۲۱ هزار تومان خرمالو شمال ۵ تا ۸ هزار تومان خرمالو شهریار ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان خرمالو کن ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان هندوانه محبوبی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان هندوانه میناب ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان

این مقام مسئول با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو پرتقال تامسون شمال با نرخ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۹ تا ۱۲ هزار تومان، پرتقال ناول ۱۳ تا ۱۹ هزار تومان، سیب زرد دماوند ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، سیب زرد لبنان ۷ تا ۱۳ هزار تومان، سیب قرمز دماوند ۵ تا ۹ هزار تومان، سیب قرمز مراغه ۸ تا ۱۳ هزار تومان، گریپ فروت تو سرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گلابی بیروتی ۱۷ تا ۳۰ هزار تومان، گلابی شاه میوه ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان، لیموشیرین ۸ تا ۱۱ هزار تومان، نارنگی انشو ۸ تا ۱۳ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، نارنگی یافا ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان، خیار رسمی ۵ تا ۸ هزار تومان و خیار گلخانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

پرتقال تامسون شمال ۸ تا ۱۲ هزار تومان پرتقال رسمی جنوب ۹ تا ۱۲ هزار تومان پرتقال ناول ۱۳ تا ۱۹ هزار تومان سیب زرد دماوند ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان سیب زرد لبنان ۷ تا ۱۳ هزار تومان سیب قرمز دماوند ۵ تا ۹ هزار تومان سیب قرمز مراغه ۸ تا ۱۳ هزار تومان گریپ فروت تو سرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان گلابی بیروتی ۱۷ تا ۳۰ هزار تومان گلابی شاه میوه ۱۸ تا ۳۰ هزار تومان لیموشیرین ۸ تا ۱۱ هزار تومان نارنگی انشو ۸ تا ۱۳ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان نارنگی یافا ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان خیار رسمی ۵ تا ۸ هزار تومان خیار گلخانه ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان

او قیمت هر کیلو بادمجان دلمه را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو بادمجان قلمی ۴ تا ۶ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۵ تا ۷ هزار تومان، پیاز شیری ۵ تا ۷ هزار تومان، پیاز قرمز ۶ تا ۸ هزار تومان، پیاز زرد ۶ تا ۸ هزار تومان، ترب سیاه ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، تره فرنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، چغندر ۵ تا ۷ هزار تومان، سیب زمینی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۲۲ تا ۳۲ هزار تومان، شلغم ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنج ۴ تا ۶ هزار تومان، فلفل تند ریز ۷ تا ۱۲ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۵ تا ۱۰ هزار تومان و فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان است.

بادمجان دلمه ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان بادمجان قلمی ۴ تا ۶ هزار تومان بادمجان گلخانه ۵ تا ۷ هزار تومان پیاز شیری ۵ تا ۷ هزار تومان پیاز قرمز ۶ تا ۸ هزار تومان پیاز زرد ۶ تا ۸ هزار تومان ترب سیاه ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان تره فرنگی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان چغندر ۵ تا ۷ هزار تومان سیب زمینی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان سیر خشک ۲۲ تا ۳۲ هزار تومان شلغم ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان نارنج ۴ تا ۶ هزار تومان فلفل تند ریز ۷ تا ۱۲ هزار تومان فلفل دلمه سبز ۵ تا ۱۰ هزار تومان فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان

کارگر با اشاره به نرخ سایر صیفی در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو کدو حلوایی با نرخ ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۸ تا ۱۵ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۴ تا ۶ هزار تومان، کاهو رسمی ۳ تا ۵ هزار تومان، کدومسمایی ۳ تا ۷ هزار تومان، کرفس ۲ تا ۴ هزار تومان، کلم سفید ۲ تا ۴ هزار تومان، کلم قرمز ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی انباری ۴ تا ۷ هزار تومان، گوجه فرنگی بوته‌ای ۶ تا ۹ هزار تومان، لوبیا سبز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، لیموترش سنگی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان و هویج ۵ تا ۷ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

کدو حلوایی ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان کلم بروکلی ۸ تا ۱۵ هزار تومان کاهو پیچ سالادی ۴ تا ۶ هزار تومان کاهو رسمی ۳ تا ۵ هزار تومان کدومسمایی ۳ تا ۷ هزار تومان کرفس ۲ تا ۴ هزار تومان کلم سفید ۲ تا ۴ هزار تومان کلم قرمز ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان گوجه فرنگی انباری ۴ تا ۷ هزار تومان گوجه فرنگی بوته‌ای ۶ تا ۹ هزار تومان لوبیا سبز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان لیموترش سنگی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان هویج ۵ تا ۷ هزار تومان

این مقام مسئول قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) را ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان و سبزی خوردن را ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد.

هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان هر کیلو سبزی خوردن هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان

کارگر در پایان قیمت میوه در بازار شب یلدا را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی بار، کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر التهاب بازار دامن بزند.

کوچک برگزار کنید!

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در عین حال از شهروندان درخواست کرد برای جلوگیری از گسترش ویروس کووید-۱۹ به حضور در جمع کوچک خانواده اکتفا و به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از برگزاری دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی در شب یلدا خودداری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت آجیل آجیل شب یلدا قیمت میوه شب یلدا ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان هزار تومان فروخته می شد ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان ۷ تا ۱۲ هزار تومان ۸ تا ۱۳ هزار تومان ۶ تا ۸ هزار تومان ۵ تا ۷ هزار تومان ۴ تا ۶ هزار تومان ۵ تا ۸ هزار تومان ۲ تا ۴ هزار تومان هزار تومان اعلام تا ۱۹ هزار تومان هزار تومان و مغز تا ۳۰ هزار تومان تا ۱۴ هزار تومان تا ۹ هزار تومان تا ۵ هزار تومان هزار تومان سیب ۲ هزار و ۵۰۰ میوه و تره بار هزار تومان قیمت هر کیلو بادام هندی قیمت انواع گوجه فرنگی سال گذشته سیب قرمز گلخانه ۵ شب یلدا قیمت ها سیب زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌یکشنبه دوم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746284

دیگر خبرها

  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول