Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:04:39 GMT

سردی بازی بیش از سرمای فولادشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۱۴۷۹

سردی بازی بیش از سرمای فولادشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب آهن اصفهان درحالی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر پذیرای استقلال تهران بود که در ۵ هفته گذشته موفق به کسب پیروزی نشده بود، دیدار هفته ششم این تیم برابر پرسپولیس تهران نیز به تعویق افتاده بود و با روحیه بهتری پای به این مسابقه گذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استقلال تهران نیز تا قبل از این مسابقه با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته بود و برای تثبیت این صدرنشینی به اصفهان آمده بود.
در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچکدام منجر به گل نشد.
دو صحنه بحث برانگیز نیمه اول برخورد میلاد جهانی در محوطه جریمه استقلال بود که داور آن را پنالتی تشخیص نداد؛ در یک صحنه دیگر ارسلان مطهری در آستانه تک‌به‌تک شدن با گردان قرار گرفت که عبدالله حسینی او را پشت محوطه نقش بر زمین کرد تا از یک موقعیت جدی استقلال جلوگیری کند، نکته این صحنه کارت زرد داور مسابقه به حسینی بود که بازیکنان استقلال معتقد بودند داور باید بازیکن ذوب آهن را اخراج می‌کرد.

در نیمه دوم نیز توپ و میدان بیشتر در اختیار استقلال تهران بود؛ اما آن‌ها نتوانستند از فرصت‌های به‌دست آمده استفاده کنند، ذوب آهن نیز سعی کرد که از اندک موقعیت‌ها استفاده کند، اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا جدال ۳۹ دو تیم در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان برسد.

استقلال فرصت تثبیت صدرنشینی را از دست داد و ذوب آهن نیز برای نخستین بار در این فصل موفق شد که دروازه‌اش را بسته نگه دارد و البته کماکان در حسرت برد در این فصل بماند.   انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال استقلال تهران استقلال تهران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۸ و ۹ فروردین) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر در نیمه شمالی استان افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است.

برای روز جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) با عبور موجی دیگر در نیمه شمالی و ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز شنبه افزایش نسبی دما و روز یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۹ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۱۰ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهراباد با بیشینه دمای ۱۷ و کمیته دمای ۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۷- و کمینه ۹- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

کد خبر 840932 منبع: ایسنا برچسب‌ها سازمان هواشناسي تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • پیش بینی وزش باد شدید برای تهران
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • لذت فرش‌شویی کف خیابان بعد از چله کوچیکه | سرمای تهران و حکایت کُتِ «ممد ریش»