Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:49:08 GMT

دورهمی با مهران مدیری در شب یلدا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۱۴۸۲

دورهمی با مهران مدیری در شب یلدا

 برنامه «دورهمی» با میزبانی مهران مدیری ویژه شب یلدا در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش شبکه نسیم، این شبکه با پخش ویژه برنامه کودک شو، شوتبال، کتاب باز، ویتامین خ، نسیم آوا و پخش اختصاصی برنامه دورهمی در شب یلدا سعی می کند یلدایی متفاوت همراه با خانه نشینی خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش کودک شو با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رییسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسرش، رضا شفیعی جم و... برای ساعت ٢٣ جهت پخش آماده شده است.

دورهمی با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می شود.

شوتبال به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات ایشان به بهانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار؛ تقدیر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه میکند و با حضور گروه موسیقی نواحی در این برنامه شب یلدایی در ساعت ٢٠ تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

ساعت ١٩ کتاب باز، با میزبانی یکی از چهره های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم میزند.

ویتامین خ در ساعت١٨:٣٠ و نسیم آوا در ساعت ١٨ با پخش موسیقی های جذاب با دست پر به خانه های هموطنان می آیند.
و طبق جدول پخش شبکه نسیم با باز پخش این برنامه ها در روز اول زمستان، امکان استفاده بهتر و تماشای این برنامه ها در دورهمی با تلویزیون فراهم خواهد امد.

لینک کوتاه: asriran.com/003C1z

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دورهمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 به تازگی بخشی از سریال ساعت خوش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که در آن مهران مدیری از نعیمه نظام‌دوست خواستگاری می‌کند. نظام دوست در این سریال تنها ۲۰ سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!