Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمود فکری شامگاه روز جمعه در نشست خبری مجازی با خبرنگاران افزود:  هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی روی دروازه تیم‌ها به وجود آمدکه متاسفانه گل نداشت.

وی تصریح کرد: اگر این موقعیت‌ها  گلی داشت بازی زیبا تر می‌شد ولی کم دقتی بازیکنان و نامهربانی داور دوباره برای تیم ما ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد شدید از نحوه داوری مسابقات لیگ برتر به ویژه برای تیم خودش اظهار داشت: یکسری کارشناسان با تیم‌های مختلف قرار دارند و مشاور آنها هستند که در کارشناسی های خود خوراک استباه به مردم می دهند و فکر می‌کنند کسی نمی‌فهمد.

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه از وزیر ورزش خواهش می‌کنم در این زمینه ورود پیدا کنند تصریح کرد:  اگر می‌گویید ما مربیان حرف نزنیم پس شما کارتان را درست انجام دهید تا کی ما نباید حرف بزنیم بازی تحت شعاع داوری ضعیف بود امیدوارم وزیر ورزش خودش به این قضیه ورود کند.

وی با بیان اینک تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر از داوری متضرر شد، گفت: اشتباهات داوری باعث برکناری مربیان، مدیرعامل و سقوط تیم‌ها و حتی صعود و قهرمانی تیمها می‌شود که خیلی اهمیت دارد و باید جدی به آن توجه کرد.

فکری با اشاره به اینکه زمانی داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند ولی دیگر به ضرر ماست گفت: در دیدار امروز اگر داور درست قضاوت می‌کرد هم گل داشت و هم زیبا بود که بازی متاسفانه تحت شعاع داوری قرار گرفت.

وی زمین چمن ورزشگاه فولادشهر را خوب توصیف کرد و از مجموعه این باشگاه قدردانی کرد.

دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن با ۴ امتیاز در مکان پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت و تیم استقلال تهران نیز با ۱۲ امتیاز در مکان دوم قرارگرفت.

برچسب‌ها محمود فکری باشگاه استقلال اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه استقلال اصفهان محمود فکری باشگاه استقلال اصفهان اخبار کنکور لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر