Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@11:12:13 GMT

تعویق برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۲۶۰۲

تعویق برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۹

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ابلاغیه اخیر رئیس جمهور به موارد و نکات مهمی اشاره شده است از جمله آنکه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر فنی شهید رجایی علاوه بر جذب دانشجو معلم و هنرآموز موضوع ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۱ اساسنامه دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی، می توانند از ظرفیت علمی سایر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه برای تربیت نیروهای آموزشی و تربیتی موردنیاز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند در شرایط برابر با سایر داوطلبان و صرفا پس از گذراندن دوره مهارت آموزی یک ساله در دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به کار گیری خواهند شد و مدت همکاری تمام وقت این افراد از حداکثر سن برای شرکت در آزمونهای استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود.

دارا بودن گواهینامه صلاحیت حرفه ای به عنوان مستند رسمی احراز توانایی یک فرد برای ایفای نقش معلمی نیز شرط مهمی است که این مصوبه برای اشتغال به حرفه معلمی در کلیه مدارس (اعم از دولتی و غیر دولتی)، وضع کرده است.

یارمحمد حسین بُر، رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در به این پرسش که آیا از این پس با ابلاغ و اجرایی شدن مصوبه «نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش» پرونده استخدام گروه های چهارگانه مربیان پیش دبستانی، نیروهای خرید خدمات، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق التدریس ها در آموزش و پرورش بسته می شود؟ پاسخ داد.

وی در این باره گفت: مصوبه مجلس درباره استخدام گروه های چهارگانه شامل حال مشمولان قبل از سال های ۹۱ و ۹۲ است و مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نافی استخدام آنها نیست و این مصوبه روند جذب منابع انسانی را از این به بعد در نظر دارد.

حسین بر افزود: چون قانون تعیین تکلیف، تصویب شده است، آموزش و پرورش مشمولین قبلی را در قالب ردیف های استخدامی که می دهند، استخدام می کند و آنها که قبل از سال ۹۱ یا ۹۲ مشغول فعالیت بوده اند، بسته به نوع شمولیت گروهشان جذب خواهند شد؛ اما از این به بعد و برای مشمولان بعد از سالهای  ۹۱ و ۹۲ صرفا جذب ما از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی خواهد بود.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره اینکه چندهزار نفر دیگر از گروه ها باقی مانده اند و باید استخدام شوند؟ گفت:  برآورد اولیه ما این است که مشمولان قانون قبل از سالهای ۹۱ و ۹۲ تقریبا ۸۸ هزار نفر هستند.

حسین بر درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۹ نیز گفت: مجوز ۲۷ هزار و ۳۰۰ نفر را گرفته بودیم که برگزاری آزمون به علت کرونا به تعویق افتاده و بستگی به شرایط دارد. برگزاری قطعی است اما زمان آزمون باید با توجه به شرایط موجود از سوی مراجع مربوط مشخص شود

پربیننده ترین انتشار چهره واقعی سحر تبر برای اولین بار! +عکس چه کسانی امشب یارانه ۱۲۰هزار تومانی می‌گیرند؟ حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار تعیین می‌شود شنبه و یک‌شنبه تردد خودروها از ساعت۲۰ ممنوع پشت پرده سایت شرط‌بندی شادمهر عقیلی چیست؟ +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزمونهای استخدامی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش فرهنگیان استخدام معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش ویروس چینی کرونا ویروس اخبار کرونا اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان آزمونهای استخدامی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره امتحان شبه نهایی گفت: امتحانی تحت عنوان شبه نهایی وجود ندارد، مگر اینکه مدرسه برای ورزیده کردن دانش آموزان و آمادگی آنها برای آزمون نهایی و کاهش استرس دانش آموزان با هماهنگی انجمن اولیاء و مربیان این امتحان را برگزار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • آزمون استخدامی هیچگاه جایگزین دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان نمی‌شود
  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در استان فارس
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • ۱۵۰ هزار معلم جدید به آموزش وپرورش اضافه خواهند شد
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید