Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر قطر در تهران همزمان با روز ملی این کشور با اشاره به مناسبات دوجانبه ایران و قطر، روابط بین ملت‌های دو کشور را دوستانه و همراه با مهر و دوستی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در تهران به مناسبت ۱۸ دسامبر روز ملى این کشور و سالروز نهادن سنگ بنای تاسیس قطر توسط شیخ جاسم بن محمد بن ثانی در سال ۱۸۷۸ در پیامی ضمن تبریک این روز به دولت و ملت قطر عنوان کرد: شادی خود را به مناسبت روز ملی با دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت دوست ایران، به اشتراک می‌گذاریم تا تاکید کنیم که تاریخی بودن روابط دوجانبه قطر و ایران تاکنون ثابت شده و روابط بین ملت‌های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا دهقانی پوده سفیر ایران در دوحه نیز در پیامی توئیتری روز ملی قطر را به دولت و ملت برادر قطر تبریک گفت و نسبت به توسعه هر چه بیشتر روابط ایران و قطر و برقراری صلح و آرامش در منطقه و جهان اسلام ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ۱۷ آذر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نزدیک شدن قطر و عربستان و شکل گیری آشتی و تاثیر آن بر روابط ایران و قطر گفت: ما از هرگونه حل و فصل تنش‌ها در خلیج فارس استقبال کردیم و وزیر خارجه ایران هم گفت در چارچوب سیاست حسن همسایگی ما در هر سطحی از حل و فصل سیاسی این بحران در خلیج فارس استقبال می‌کنیم.

خطیب زاده مسیری که امارات و عربستان برای محاصره قطر طی کردند را مسیر قلدری خواند و افزود: باید با حل و فصل موضوع حل و شرایط عادی شود و روابط ایران و قطر متاثر از عامل سوم نیست و ایران در زمان سختی و گشایش همراه در کنار همسایگان خود بوده و خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران و قطر سران عرب ایران و اعراب ایران و قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد دولت اسلام آباد نگاهی رو به جلو به سفر آتی «آیت الله رئیسی» رئیس جمهور ایران به این کشور دارد.
«ممتاز زهرا بلوچ» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در نشست هفتگی خود گفت تاریخ دقیق و برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به پاکستان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در برخی از شهر‌های ایران در بامداد روز جمعه گفت پاکستان در حال بررسی موضوع بوده و تنها در صورت دریافت اطلاعات و روشن‌تر شدن اتفاق مذکور قادر به موضع گیری خواهیم بود.
«ممتاز زهرا بلوچ» همچنین تاکید کرد پاکستان به دنبال تنش زدایی فوری در خاورمیانه‌ است که در پی اقدامات غیر مسئولانه و بی پروای اسرائیل از جمله حمله به سرکنسولگری ایران در دمشق بسیار ملتهب است.
وزارت امور خارجه پاکستان بار دیگر توقف فوری حملات اسرائیل را در غزه و آتش بس فوری به همراه پایان محاصره این منطقه خواستار شد و تاکید دارد جامعه جهانی باید اسرائیل را به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی پاسخگو کند.

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد