Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی گفت: حوزه حمل و نقل در بحران کرونا همچون مدافعان سلامت، پرستاران و کادر درمان، جان خود را برای ارائه خدمات به شهروندان به خطر انداخته‌اند.

او با درخواست از استاندار برای توجه ویژه به موضوع بازآفرینی محور زندیه، اظهار داشت: بازآفرینی محور زندیه به عنوان یکی از خواسته‌های عمومی شهروندان، ازجمله اولین پروژه‌هایی بود که در شورای پنجم همه اعضا بر روی آن اتفاق نظر داشتند و بنا بر این انتظار داریم که استاندار محترم با اشرافی که به این مجموعه و لزوم احیای آن دارند حمایت خودشان را تداوم بخشند تا شهروندان ما بتوانند همچون اطراف ارگ کریمخانی از کل این مجموعه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی با بیان اینکه تلاش شورای پنجم توجه ویژه به منشور حقوق شهروندی ازجمله نگاه عدالت محور و عدم تبعیض در ارائه خدمات بوده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه اگر در بلوار شهید چمران پیاده‌راه و گذر سلامت را اجرا می‌کنیم، مشابه همین پروژه را در بلوار احمدبن موسی نیز منظور کردیم و این پروژه بسیار خوب نیز به همان صورت در حال اجرا است.

او، اجرای نهضت آسفالت را از جمله نیاز‌های اولیه و خواست شهروندان قلمداد کرد و افزود: خوشبختانه فاز اول این پروژه به خوبی انجام شده است و برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم برای فاز دوم آن شامل کوچه‌ها و معابر، در بودجه ۱۴۰۰ انجام شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اعلام اینکه برای اولین بار در کشور فرهنگسرای معلولان در شیراز کلنگ‌زنی می‌شود، بیان کرد: بالغ بر ۳۸ هزار معلول و جانباز در شیراز زندگی می‌کنند و تعریف این پروژه نشان می‌دهد که شورای پنجم و شهرداری به همه اقشار و شهروندان شیراز توجه دارد و تلاش می‌کند که نیاز‌های همه اقشار را برآورده کند.

او با تقدیر از معاونت عمرانی و سازمان عمران شهرداری برای اجرای پروژه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، بیان کرد: هم اکنون نیز پروژه‌های متعدد دیگری توسط سازمان عمران و دیگر پیمانکاران در دست اجرا داریم که امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از آنان رضایت خاطر شهروندان عزیز شیراز را برآورده کنیم.

قائدی در خصوص معرفی پروژه‌های شاخص کلان‌شهر‌ها به منظور حضور رییس جمهور در مراسم افتتاحیه، نیز گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که اگر می‌دانستیم قرار است پروژه‌ها در این سطح به رئیس‌جمهور اعلام شود، در هر منطقه شیراز همین تعداد پروژه قابل ارائه داشتیم و می‌توانستیم تعداد زیادی پروژه‌ی شاخص به ریاست محترم جمهوری معرفی کنیم.

او با اشاره به اینکه در جای جای این کلان‌شهر پروژه‌های عمرانی تعریف شده و در حال اجرا است، تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از گذشته آغاز شده و ادامه خواهد داشت؛ پروژه‌های عمرانی فاخری که با روح و طبیعت ما سازگار است در این دوره در اختیار شهروندان عزیز قرار می‌گیرد و امیدوارم برای چرخیدن چرخ آبادانی شیراز بخشی نیز در دوره‌ی آینده به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با بیان اینکه شهروندان شیراز آگاه هستند که خادمان آن‌ها در مجموعه شهرداری در چه شرایط سختی که این روز‌ها با آن مواجه هستیم همچنان در حال تلاش هستند، اظهار کرد: باید از همه همکاران خودم در شورای شهر و مدیران و کارکنان و کارگران شهرداری برای تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی در این شرایط، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پروژه های عمرانی منشور حقوق شهروندی پروژه های عمرانی اجرای پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان