Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@10:13:18 GMT

اجرای طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۰۶۱

اجرای طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز

در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز توسط حوزه ۲ امام حسن مجتبی(ع) ناجیه بسیج سپاه حضرت احمدابن موسی(ع) در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیلی خبری "شیرازه" در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز توسط حوزه ۲ امام حسن مجتبی(ع) ناحیه بسیج سپاه حضرت احمدابن موسی(ع) در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس: احمدرضا مداح

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش گفت: ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری های صورت گرفته در این بخش است.

صادق ستاری فرد، درحاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می شود.

ستاری فرد اظهارکرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی، درخصوص وضعیت آذربایجان‌غربی هم گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۰۷ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساختهای ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفتهای انجام شده، پیش بینی می شود این اعتبارات امسال دو برابر شود.

ستاری فرد تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اضافه کرد: ظرفی‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری وحتی بین المللی ورزشهای دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر