Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه در پیامی ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در متن آمده است:

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

(سوره المائدة آیه ۳۲)

و هر کس نفسی را زنـده کند گویا همه مردم را زنده کرده است

آنگاه که رنج و درد بر کالبد انسان حمله ور شد و جان آدمی را به خطر انداخت، پرستاری به وجود آمد و پرستار جان خود را به خطر انداخت تا حافظ سلامتی؛ مهمترین نعمت آفریدگار باشد و از این روست که میلاد بانوی دلاور اسلام حضرت زینب کبری (س) پرستار نیکی ها، به نام روز پرستار نامیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ولادت باسعادت اسوه صبر، شجاعت و عفاف حضرت زینب کبری (س)، پیام آور واقعه عاشورا و روز پرستار را به عموم مردم شهرستان ایذه به ویژه جامعه پرستاری تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و ارتقای روزافزون مقام ومنزلت همه پرستاران عزیز را از درگاه خدواند بزرگ مسالت می‌نمایم.

حسین لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی روز پرستار حضرت زینب کبری روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارزار جهانی نور قرمز در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری خوی به کارزار جهانی  نور قرمز  فدراسیون جهانی هموفیلی (‌روشن کردن المان های شهری با نور قرمز ) پیوست.

 

  این اقدام که یاد آور ضرورت حمایت همه جانبه از بیماران هموفیلی و کمک  همه مراکز درمانی و تشخیصی به شناسایی این بیماران هست بمناسبت ۲۸ فروردین ماه(۱۷ آوریل) هم زمان با دیگر شهرهای کشور در میدان پرستار و بر روی اِلمان پرستار این میدان انجام شد.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه