Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:07:30 GMT

بارش برف راه ۲۸۱ روستای استان اردبیل را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۴۸۷

بارش برف راه ۲۸۱ روستای استان اردبیل را مسدود کرد

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ۲۸۱ روستای استان اردبیل با حضور راهداران در حال بازگشایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از راهداری استان، کلیم‌اله وثوقـی در بازدید از عملیات بازگشایی راه‌های روستایی در اردبیل اظهار داشت: راه 281 روستای استان اردبیل با حضور راهداران در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان راه روستایی در نقاط کوهستانی و صعب العبور شهرستان‌های خلخال،کوثر، اردبیل ، نیر،گرمی و مشگین‌شهر واقع شده که امیدواریم تا پایان امروز به‌طور کامل شاهد تردد در مسیر این روستاها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حضور 80 اکیپ‌ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان اردبیـل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیـل باز است و تردد در آنها جریان دارد. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیـل بیان کرد: در طرح زمستانی امسال 420 نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه های استان با 230 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مستقر شده‌اند تا خدمات لازم را به مردم عزیز ارائه کنند. 

جاده خرم‌آباد - پلدختر لغزنده است؛ استقرار اکیپ‌های راهداری در جاده‌های استان لرستانمدیرکل راهداری استان کرمان: رتبه سوم حمل بار را در کشور داریم145 راهدار و 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی مستقر شدند

وثوقی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و سایر نیروهای امدادی از مردم و مسافران خواست قبل از سفر حتما با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان، محور رودبار جنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه و محور قلعه گنج-رمشک خبر داد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

وی با از آماده‌ باش 150 نیروی راهدار و 148 دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی سه مسیر مواصلاتی در جنوب استان کرمان مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان خبر داد و گفت: محور بم-ایرانشهر-دلگان جایگزین این مسیر شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ محور رودبارجنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه نیز مسدود شده است و محور اصلی رودبار-پل بهادرآباد-کهنوج جایگزین این محور است، گفت: محور قلعه گنج-رمشک در محدوده روستای صولان نیز مسدود شده و این مسیر محور جایگزین ندارد.

محمودی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در محورهای جنوب کرمان خودداری کنند، افزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیرها و تردد غیرضروری از محل آبنماها به طور جدی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: رانندگان در صورت لزوم به تردد در محورهای جنوب استان آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه‌روزی 141 مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند و سپس اقدام به تردد کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد