Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:25:37 GMT

سهم عادل از درآمد لایو ای.اف.سی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۵۹۳۳

سهم عادل از درآمد لایو ای.اف.سی چند؟

عادل فردوسی پور هم سهم خودش را از این سود و درآمد برمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاچی در میادین ورزشی، درآمد فدراسیونهای فوتبال از مسابقات به شدت کاهش پیدا کرده به همین دلیل به درآمدزایی از طریق فضای مجازی رو آورده اند.

در این شرایط ای اف سی با توجه به شناختی که از حواشی داخلی فردوسی پور دارد، او را به عنوان گزارشگر گزارش لایو فینال جام باشگاههای آسیا از صفحه اینستاگرام فارسی خودش معرفی کرده تا با جذب مخاطب و فالور بتواند کسب درآمد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه بعد از اعلام خبر گزارشگری فردوسی پور، تعداد فالورهای صفحه ای اف سی چندین برابر شد؛ در واقع این فدراسیون به هدف خود نزدیک شد چرا که هر کلیلک و ویوی بیشتر بازی، یعنی دلار بیشتر برای ای.اف.سی.

طبیعتا عادل فردوسی پور هم سهم خودش را از این سود و درآمد برمی دارد.

اما چه چیز عاید رسانه های داخلی و فعالین فضای مجازی می شود؟ آیا جز فوت کردن در دعواهای سرکاری بین فروغی و فردوسی پور و تحلیلهای توهمی و تخیلی برای ما عایدی دیگر هم دارد؟

عیش و نوشش را سعودیها و قطریهای ای اف سی می کنند و عادل خان! دعوا و فحش خوری‌اش را رسانه ایها و مردم و کاربران فضای مجازی؛ مظلومیتش هم نصیب عیسی آل کثیر می شود و میلیونها هوادار پرسپولیس که با حق کشی، گلزنشان را از فینال محروم‌کردند و این روزها هیچکس حتی یادش هم نیست!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد

جلال آفاقی با اشاره به شکست رژیم جعلی و کودک‌کش و متجاوز اسرائیل در افکار عمومی و تنفر جهانی نسبت به جنایت‌های صهیونیستی، بر لزوم هوشیاری در مقابل عملیات گسترده و هجمه روانی دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: در حال حاضر و با ناامیدی متجاوزان از جنگ‌های سخت، نبرد برای تسخیر اذهان در اولویت دشمن و رسانه‌های استعماری است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: غول‌های رسانه‌ای دشمن با استفاده از تاکتیک‌ها و فراتاکتیک‌ها و به مدد وسایل ارتباط جمعی وابسته، تمام تلاش خود را جهت وارونه جلوه دادن وقایع و بازنمایی غیرواقعی به جای واقعیت‌گرایی به کار بسته‌ است.

آفاقی با اشاره به برخی گزارش‌ها از محتواهای تولید شده در فضای مجازی در پی عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قالب حق شرعی و قانونی و طبیعی دفاع و در صیانت از حقوق ملت شریف ایران و کشور عزیزمان صورت گرفت، ضمن تاکید بر هوشیاری کاربران در مواجهه با چنین محتواهای رسانه‌ای اظهار کرد: نشر و بازنشر محتواهایی در فضای مجازی که در راستای اهداف عملیات روانی رژیم خبیث صهیونیستی قرار گیرد، جرم است و با عامل یا عاملین قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی در این خصوص از شناسایی فردی توسط گشت سایبری که اقدام به نشر اکاذیب در فضای مجازی می‌کرد خبر داد و افزود: دقایقی بعد از شناسایی، فرد مذکور در یکی از مناطق اردبیل بازداشت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  •  دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • اهمیت مدیریت استفاده کودکان از تکنولوژی توسط والدین/ آموزش آسیب‌های فضای مجازی به فرزندان
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند