Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری در پیامی به مناسبت روز پرستار آورده است: نامگذاری سالروز ولادت بزرگ پرستار سرزمین کربلا و قیام عاشورا، مظهر صبر و شکیبایی، اسوه مهر و نجابت، عقیله بنی هاشم، زینت انسانیت، حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نماد ارزش والای این شغل شریف و احترام جامعه به پرستاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستاران وظیفه شناس ایران اسلامی با الگو گرفتن از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال‌های دوران دفاع مقدس، تابلویی بی بدیل از ایثارو فداکاری به تصویر کشیدند.

حضور شرافتمندانه و ایثارگرانه این قشر زحمتکش در همه ایام به خصوص مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری افزود و این تلاش‌ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز بویژه پرستاران مجاهد استان، برای این قشر شریف، ارتقا مقام و منزلت، سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 5099146

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز پرستار ویروس کرونا شیراز شب یلدا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا قاسم سلیمانی بارش برف گرگان بارش باران عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • زمانیکه ژاپنی‌ها برای خرید محصول کشاورزی ایران صف کشیدند! | تصویر
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش