Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از سامانه «عدالت همراه» در راستای هوشمندسازی قوه قضاییه با حضور عیسى زارع پور، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه به صورت مجازی برگزار شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ما در راستای هوشمندسازی دستگاه قضایی راهبرد‌هایی را مدنظر قرار دادیم تا به قوه قضاییه هوشمند دست یابیم، دسترسی مردم به عدالت افزایش یافته و سرعت و رسیدگی قضایی تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین کاهش خطای انسانی با استفاده از هوش مصنوعی و اجرای دقیق احکام و شفاف کردن فضای جامعه برای مردم محقق خواهد شد.

زارع پور گفت: با توجه به اینکه امسال شیوع ویروس کرونا را داشتیم، باید تلاش می‌کردیم مردم به صورت غیرحضوری خدمات دریافت کنند لذا تمرکز بیشتری بر این حوزه داشتیم.

زارع پور تصریح کرد: هفته گذشته نیز خدمت درخواست اعاده دادرسی کیفری را داشتیم و لذا خواهش داریم کسانی که از این پس از خدمات استفاده می‌کنند سعی کنند مستنداتی که می‌خواهند برای قوه قضاییه ارسال کنند با حداکثر کیفیت باشد.   این خبر تکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: درگاه قوه قضائیه اعاده دادرسی قوه قضائیه سامانه سها قوه قضاییه زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌

آفتاب‌‌نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسئول، سیاستگذار و قیمت‌گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست‌های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت‌گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست‌هایی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می‌کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسئول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌
  • (ویدئو) سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟!
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند