Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد رستگاری صبح امروز در نشست مشترک مدیران کانون های خدمت رضوی و اعضای شورای کانون مرکزی خادمیاری یزد با اشاره به فعالیت قابل توجه خادمیاران رضوی از زمان آغاز کرونا در یزد و نقش محسوس آنها در تهیه ماسک و گان اظهار داشت: حضور مستمر خادمیاران موجب دلگرمی همه افرادی است که به نحوی در کنترل بیماری کرونا نقش دارند و این حضور باید پررنگ‌تر از قبل صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در موج سوم کرونا هزینه سنگینی بر ما تحمیل شد، افزود: با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس، در صورتی که مورد بی توجهی مردم قرار بگیریم، مشکلات جدی‌تری را در موج بعدی خواهیم داشت و در این خصوص نگرانی جدی داریم.

فرماندار یزد با اشاره به برنامه های اخیر خود و حضور در جمع خادمیاران در برخی از کانون های خدمت رضوی یزد عنوان کرد: فرمانداری یزد آمادگی دارد در هر منطقه ای که ضرورتی ایجاب کند همکاری داشته و در خدمت مجموعه کانون های رضوی یزد باشد.

فعالیت ۴۵۰۰ خادمیار رضوی در ۱۸ کانون خدمت استان یزد

حسن جواهریان، مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه ۶ هزار نفر در سامانه خادمیاری یزد ثبت نام کرده اند، گفت: هم اکنون ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد در ۱۸ کانون فعال از ۲۰ کانون یزد مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به آمار سامانه اعلام کرد: ۲۰۰ هزار نفر در سراسر کشور به عنوان خادمیار ثبت نام شده اند و در قالب کانون های عمومی و ۱۹ کانون تخصصی به ارائه خدمت می پردازند.

جواهریان با اشاره به کانون های مختلف تخصصی رضوی بیان کرد: کانون تخصصی سلامت یزد با حدود ۳۰۰ نفر خادمیار از کادر درمان استان، تلاش های گسترده ای را در ماه های اخیر و از زمان شیوع بیماری کرونا داشته اند همچنین اخیراً از خدمات بیش از ۳۵۰ خادمیار داوطلب در رده سنی ۲۰ تا ۴۰ سال در سطح بیمارستان های یزد استفاده شده است.

مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد با بیان تعاملات صورت گرفته با ادارات و نهادهای مختلف از همکاری خوب هلال احمر، بهزیستی و کمیته امداد به نیکی یاد کرد و گفت: از جمله کانون های تخصصی دیگر یزد که نقش پررنگی در شرایط کنونی ایفا می کند، کانون تعلیم و تربیت است که با حضور شاغلان و بازنشستگان مجموعه آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت فرزندان نیازمند این دیار همت گمارده اند همچنین کانون های تخصصی از جمله کانون ایثار و شهادت، خانواده و تشکل بانوان نیز در شهرستان فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جذب خیرین و دریافت کمک های مردمی پرداخت و اعلام کرد شماره حسابی جهت دریافت کمک های نقدی برای استان انتخاب شده و در تلاش هستیم تا این امکان برای هر کانون تخصصی نیز به صورت مجزا فراهم شود که البته تا آن زمان مدیران کانون ها می توانند خیرین را به سمت اهدای کمک های غیر نقدی ترغیب کنند.

جواهریان بر همگرایی و همکاری بیشتر با حوزه ها، سرکشی از خانواده های شهدا با رعایت مسائل بهداشتی و احوال جویی از آنها حتی به صورت تماس تلفنی، تلاش مضاعف در حوزه خبر و رسانه و فعال کردن واحد خواهران در کانون ها تاکید کرد.

فعال کردن مساجد مهمترین رویکرد کانون‌های خدمت رضوی در یزد است

حجت الاسلام امامی، مسئول فرهنگی کانون های خدمت رضوی شهرستان یزد در این نشست در سخنانی چشم انداز فرهنگی کانون های خادمیاری را ترویج فرهنگ رضوی در سطح شهر برشمرد و یکی از مهم ترین کارها در کانون های خدمت رضوی فعال کردن مساجد محل ذکر کرد.

وی لازمه عدم شکست در برنامه ها را یک کار تشکیلاتی مناسب دانست و از مدیران کانون ها خواست با تقویت مثلث کانون های خدمت رضوی، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه بسیج محلات به این کار تشکیلاتی چهره ای دیگر ببخشند.

کد خبر 5099185

منبع: مهر

کلیدواژه: خادمیاران رضوی یزد فرمانداری یزد محمد رستگاری ویروس کرونا شیراز شب یلدا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا قاسم سلیمانی بارش برف گرگان بارش باران عکس استانها شهرستان کرج کانون های خدمت رضوی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیده نشده از حاج قاسم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه) در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیروهای مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند» ؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت : چرا بیدارم نکردید؟!دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیروهای خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بارها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم : اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی گذارم جایی بروند.

کد خبر 847148 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان