Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@12:31:08 GMT

بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۷۴۰۰

بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون آباد

شهردار فرون‌آباد گفت: به منظور همراهی با کسبه و اصناف آسیب دیده از کرونا، سه ماه از عوارض کسب و پیشه تمام اصناف سطح شهر در سال ۹۹ بخشیده شد.

به گزارش ایمنا، کورش میرزایی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از مردم از جمله کسبه و اصناف، به دلیل محدودیت‌های اعمال شده، با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه شدند که اجرای طرح‌های مختلف از جمله مواسات و همدلی مومنانه در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، با هدف دستگیری از این افراد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با وجود حمایت‌هایی که دولت با انجام طرح‌های مختلف از کسبه و اصناف انجام داد، اما مشکلات اقتصادی این قشر از جامعه و کمک به آنان به همراهی تمامی جامعه نیاز دارند از این رو، شهرداری فرون‌آباد با همراهی شورای اسلامی، طرح بخشودگی عوارض کسب و پیشه اصناف فرون‌آباد را در دستور کار خود قرار داد.

شهردار فرون‌آباد افزود: با اخذ مجوز شورای اسلامی شهر و در راستای حمایت از اصناف، کسبه و بازاریان شهر و جبران بخشی از ضرر و زیان این قشر از جامعه، طرح تخفیف و بخشودگی سه ماه عوارض مشاغل در سال ۹۹ به تصویب رسید و اجرایی می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر تبعات منفی اجتماعی و بهداشتی، باعث رکود کسب و کار اصناف شده افزود: کسبه شهر فرون‌آباد می‌توانند با مراجعه به واحد اصناف شهرداری ضمن پرداخت عوارض سالانه صنف خود از تخفیف و بخشودگی سه ماهه عوارض مشاغل نیز بهره‌مند شوند.

شهردار فرون آباد از همکاری مدیریت شهری در اجرای طرح مقابله با کرونا موسوم به شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح با هدف آگاهی بخشی، بیماریابی، پیشگیری، قرنطینه، درمان و کمک مومنانه برای رسیدن به وضعیت مطلوب مقابله با بیماری کرونا در مناطق مختلف شهر فرون‌آباد اجرا می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه این طرح با حضور بسیجیان، پزشکان و پرستاران به صورت خانه به خانه اجرا می‌شود افزود: آموزش و فرهنگ‌سازی مقابله با بیماری کرونا و همراهی مردم در اجرای محدودیت‌های هوشمند می‌توان زنجیره کرونا را قطع کند.

وی گفت: اجرای موفقیت آمیز طرح ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی مستلزم همکاری حداکثری بین بخشی و دستگاهی است لذا مجموعه مدیریت شهری فرون آباد در اجرای این طرح نیز مشارکت حداکثری داشته و با تمام توان از اجرای این طرح حمایت می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 462606

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری عوارض پرداخت عوارض عوارض شهری فرون آباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرون آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح‌های عمرانی درخواستی دانش آموزان فیل آبادی