Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@05:14:42 GMT

«شبصیر» برای هر سهم ۳۱۹۰ ریال سود کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۷۵۹۸

«شبصیر» برای هر سهم ۳۱۹۰ ریال سود کسب کرد

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در گزارش ۶ماهه خود اعلام کرد برای هرسهم سود ۳هزار و ۱۹۰ریالی محقق ساخته است. به گزارش پول نیوز، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر اطلاعات و صورت‌ها مالی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را در حالی منتشر کرده که سود انباشته خود را یک هزار و ۳۵۵میلیارد ریال اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این شرکت پتروشیمی در دوره مالی ۶ماهه، سود عملیاتی خود را یک هزار و ۴۰۶میلیاردریال و سود خالص را یک هزار و ۵۲میلیارد ریال منتشر کرده است.

شبصیر در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی و با استفاده از توانمندی مدیران، متخصصان و کارکنان، مصمم است با افزایش کارایی و اثر بخشی منابع در دسترس مدیریت، ضمن توسعه بازار داخلی و صادراتی و ارتقا کمی و کیفی محصولات در جهت جایگزینی واردات و افزایش صادرات تلاش کرده و نقش موثری در صنعت ایفا کندو همچنین با رعایت اصول مشتری مداری، نواندیشی، جلب رضایت ذینفعان و سودآوری، خود رابه عنوان یک شرکت توسعه یافته باجایگاه معتبر در اقتصاد کشور معرفی کند.

علاوه بر این منابع تامین مالی شرکت که شامل تسهیلات بانکی درقالب عقود اسلامی و با نرخ‌های مصوب بانک مرکزی هستند عمدتا صرف تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش شده اند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

در همین راستا لحظاتی قبل بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.

جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳,۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲,۷۹۳ میلیارد تومان است.

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند

معاون سازمان خصوصی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس ارائه کردند.

وی افزود: این ۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳,۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳,۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 746964

دیگر خبرها

  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • ۳۷ ضربه چاقو، مدیر عامل شرکت را از پای درآورد/ قتل به خاطر ۸ میلیارد ریال