Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زمان ثبت نام «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» ورودی نیم سال دوم ۹۹، در روزهای دوشنبه اول دی ماه تا شنبه ۶ دی ماه ۹۹ تعیین شد.

اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزئیات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی نیمسال دوم (بهمن) را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاریخ ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز دوشنبه اول دی ماه تا شنبه ۶ دی ماه ۱۳۹۹ است و دانشجویان متقاضی ثبت نام لازم است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کند.

بررسی درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر است و لازم است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج بررسی ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود.

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید ۱۹، صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

«سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی دانشجویان است.

دانشجویان می توانند در بازه زمانی تعیین شده به سامانه http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir وارد شوند و ثبت نام صرفا از طریق سامانه خواهد بود.

کد خبر 5098767

منبع: مهر

کلیدواژه: نقل و انتقال دانشجویان دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی وحدت حوزه و دانشگاه کارشناسی ارشد وزارت علوم تحقیقات و فناوری هفته پژوهش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی علوم انسانی پذیرش بدون آزمون ارتباط دانشگاه با صنعت دانشگاه تهران نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی