Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره ادبی یوسف و بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس همدان تا ۱۵ دیماه تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره ادبی یوسف در همدان تا 15 دیماه تمدید شد. علاقمندان به شرکت در این جشنواره ادبی می‌توانند آثار خود در با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، دفاع مقدس و دستاوردهای 40 ساله، 40 سالگی دفاع مقدس، خاطرات زنان در دفاع مقدس، مقاومت شهرها در دفاع مقدس، خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنان، وحدت و همگرایی اسلامی، امتداد دفاع مقدس در مدافعان سلامت و مدافعان سلامت به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این جشنواره علاوه بر محورهای اصلی می‌توانند در بخش جانبی  و با موضوعات توجه به رویدادها و شخصیت‌های شاخص استان و استفاده از فرهنگ عامه و گویش محلی شرکت کرده و آثار خود را به آدرس الکترونیکی pajoohesh2020@chmail.ir   و یا صندوق پستی 698-65167 ارسال کنند.

بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود

بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس همدان در محورهای نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی، دفاع مقدس و جنگ نرم، نقش دفاع در سلامت عمومی جامعه، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهید، پیوند عاشورا و دفاع مقدس، زیبایی‌های کربلا، سیمای حضرت سیدالشهدا(ع) در آینه قران کریم، عاشورا و مدافعان حرم و عاشورا و جوانان برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری و ادبی تا 15 دیماه امسال تمدید شده و علاقمندان به شرکت در این کنگره می‌توانند آثار خود را به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به صندوق پستی 698-65167   و یا به آدرس الکترونیک honar.1395@yahoo.com  ارسال کنند.

جشنواره ملی آیات در سمنان برگزار می‌شود ارائه پژوهش‌های بنیادین از اهداف جشنواره شهید سلیمانی است جشنواره ملی تولید فیلم کوتاه با موضوع "نفی خشونت" در استان مرکزی برگزار می‌شود

همچنین  توجه به رویدادها و شخصیت‌های شاخص استان و استفاده از فرهنگ عامه و گویش محلی در خلق آثار بخش جانبی بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس همدان را تشکیل می‌دهد.

شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی- هنری ضمن درج مشخصات کامل خود  باید توجه داشته باشند که اشعار ارسالی قبلاً در کتاب مستقل، نشریه، سایت و غیره منتشر نشده باشد.

 انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهلت ارسال آثار برگزار می شود جشنواره ادبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای جشن امضا و رونمایی از کتاب و نشست در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال پررنگ تر و پربارتر نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم. - اخبار فرهنگی -

سید‌رضا میربابا مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم درباره برنامه‌های نشر زیر مجموعه خود برای ایام نمایشگاه کتاب تهران گفت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب با 27 نشر وابسته خود در سراسر کشور برای نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حجم تولید کتاب‌های دفاع مقدس در چند سال اخیر، به بنیاد مربوط می‌شود و بنیاد در بحث تولید کتاب‌های فاخر ادبیات دفاع مقدس متمرکز شده است و استان‌های ما هر سال حجم بالای کتاب را تولید می‌کنند و طبق آمار خانه کتاب بیشترین تولید آثار را ما داریم، امسال با رایزنی‌هایی که با وزارت ارشاد داشتیم قرار شد که بنیاد به صورت متمرکز در نمایشگاه تهران حاضر شود و به معرفی و عرضه کتاب‌های صوتی و مکتوب دفاع مقدس بپردازد.

نمایشگاه کتاب، فرصت جدی توسعه دیپلماسی فرهنگی است

میربابا اظهار داشت: ما در سال‌های اخیر در حوزه کتاب‌های دیجیتال و صوتی کارهای خوبی را تولید کردیم.  ما با کتاب‌های دفاع مقدس در ژانرهای مختلف خاطره، داستان، زندگینامه، رمان، داستان بلند و کوتاه و موضوعات مختلف که در طی این سال‌ها تولید و عرضه کرده ایم، در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شویم.

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما کتاب‌های سه دوره گذشته را به نمایشگاه این دوره  آوردیم و کتاب‌های شاخص در ژانرهای مختلف که در سال‌های 1400، 1401 و 1402 منتشر شده‌اند را به نمایشگاه می‌آوریم و از هر نشر در هر یک از استان‌ها خواسته‌ایم کتاب‌های شاخصشان را بیاورند و فکر می‌کنم تعداد کتاب‌ها بیش از   2000تا3000  عنوان کتاب شود و  این در حالی است که ما به طور میانگین هر ساله بیش از 1700 عنوان کتاب چاپ کرده‌ایم.

میربابا درباره برنامه‌های این نشر در نمایشگاه کتاب بیان کرد:گذشته از فعالیت‌های گفته شده ما یک غرفه کودک و نوجوان هم داریم که تخت عنوان نشر صریر فعالیت می‌کند. مسابقات نقاشی و خلاقیت‌های داستانی و نمایش و برنامه‌های جانبی در حوزه کودک و نوجوان در این غرفه داریم به اضافه اینکه نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه با حضور استادان شاخص برگزار می‌شود. برای جشن امضا و رونمایی از کتاب و نشست در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال پررنگ تر و پربارتر نسبت به سالهای گذشته برنامه ریزی کرده‌ایم  و قرار است هر روز از یک نویسنده و پیشکسوت در غرفه ما تجلیل شود و از نویسنده‌های نوقلم هم دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد