Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صداوسیمامرکز کردستان، رئیس پلیس راه کردستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری آردی و کامیون آکسور در محور سقز - دیواندره، منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.  
سرهنگ عیسی گوهری افزود: این تصادف صبح امروز در ۵ کیلومتری محور سقز - دیواندره روی داد که بر اثر آن دو نفر از سرنشینان خودرو سواری آردی در دم جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ گوهری، علت حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده سواری آردی اعلام کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس پلیس راه کردستان سوانح رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: برخورد وانت نیسان با سواری پژو در محور مواصلاتی جهرم، ۴ کشته و ۲ مجروح بر جای گذاشت.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۲۸ فروردین با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به آتش‌سوزی در محور مواصلاتی جهرم به قیروکارزین، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهد کردند که وانت نیسان با ۴ سرنشین به شدت با سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین برخورد و منجر به آتش‌سوزی خودروها شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه هر ۲ راننده و سرنشینان وانت نیسان فوت (در مجموع ۴ نفر)  و ۲ سرنشین سواری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی با بیان اینکه با توجه به حادثه آتش سوزی علت تصادف موکول به تحقیقات بعدی است، از شهروندان درخواست کرد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • تصادف در محور ساحلی گناوه ۲ کشته و ۳ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا