Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا  در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: در بازار امروز بهای جهانی طلا با ۴ دلار افزایش نسبت به هفته گذشته به یک هزار و ۸۸۲ دلار در هر اونس رسید. قیمت هر اونس نقره هم ۲۵ دلار و ۸۴ سنت است. در بازار داخلی هم امروز شاهد قیمت ارز بودیم که منجر به کاهش بهای سکه و طلا در بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۵ میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت یک میلیون و ۱۳۱ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۱ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۱ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ دلار در بازار آزاد ۲۵ هزار و ۵۲۰ تومان است. حباب سکه امروز با ۴۰۰ هززار تومان کاهش به ۶۹۰ هزار توماتن رسید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کارشناس بازار سکه و طلا طلا قیمت سکه و طلا قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار کشتی آرای هزار تومان عیار با قیمت یک گرم طلای ۱ میلیون سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا

هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با کاهش ۷۰۰ تومانی، به قیمت ۳ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز به قیمت ۴۲ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز یک‌شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۳ هزار و ۷۱۵ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۵۹۹ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۹ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۲ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان

نیم سکه

۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۶۶۱ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۸۸۱ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۵ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۹۲.۳۱ دلار

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا ، قیمت دلار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا
  • جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲ اردیبهشت ماه