Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در پیامی  سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 در این پیام آمده است، نامگذاری سالروز ولادت بزرگ پرستار سرزمین کربلا وقیام عاشورا ، مظهر صبر و شکیبائی، اسوه مهر و نجابت، عقیله بنی هاشم ، زینت انسانیت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان روز پرستار نماد ارزش والای این شغل شریف و احترام جامعه به پرستاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستاران وظیفه شناس ایران اسلامی با الگو گرفتن از اسوه عشق و ایثار، حضرت زینب (س) در سال های دوران دفاع مقدس،تابلویی بی بدیل از ایثارو فداکاری به تصویر کشیدند.

حضور شرافتمندانه و ایثارگرانه این قشر زحمتکش در همه ایام به خصوص مبارزه با ویروس کووید ۱۹ و تلاش خستگی ناپذیراین عزیزان برای سلامتی و بازگشت مبتلایان به آغوش خانواده، برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری افزود و این تلاش ها هرگز از حافظه مردم قدرشناس پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به همه پرستاران پر تلاش و دلسوز بویژه پرستاران مجاهد استان، برای این قشر شریف، ارتقاء مقام و منزلت ، سلامت و توفیق خدمت بیش از پیش از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

حسین کلانتری/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته پرستار استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز پرستار حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید