Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:34:20 GMT

کارت تلفن‌های همگانی قابل شارژ هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۰۹۷۹

کارت تلفن‌های همگانی قابل شارژ هستند

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت‌های قابل شارژ، طرح به روز رسانی تلفن‌های همگانی به اجرا در آمده است و تماس از طریق تلفن‌های همگانی در صورت فعال‌سازی کارت‌های تلفن، به راحتی و با قابلیت شارژ مجدد امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اعلام اینکه مخابرات منطقه نیز همگام با شرکت مخابرات ایران، طرح به روز رسانی کارت‌های تلفن‌های همگانی را اجرا کرده است، گفت: کارت تلفن‌های همگانی که با ثبت تقاضای مشتریان صادر می گردد قابل شارژ شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشتریان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی خود و مراجعه به معاونت تجاری مخابرات منطقه واقع در مخابرات شهرستان سنندج، خیابان فردوسی جنب کتابخانه عمومی ضمن احراز هویت،کارت تلفن را به نام خود دریافت نمایند.

حکمت خاطر نشان ساخت: مشتریان برای شارژ کارت‌های تلفن همگانی علاوه بر مراجعه به اداره امور مشتریان می‌توانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir اقدام نمایند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد دو هزار و 182 دستگاه تلفن همگانی در سطح استان نصب و دایر شده است، اظهارداشت: تمامی دستگاه‌های اسقرار یافته در باجه تلفن‌های همگانی در استان به لحاظ فنی فعال و آماده استفاده شهروندان هستند.

وی با اشاره به عنوان همگانی بودن این تلفن‌ها در سطح استان، بر حفظ و مراقبت آنها از سوی شهروندان تاکید کرد و افزود: نگهداری از اموال عمومی یکی از شاخصه‌های اصلی فرهنگ شهروندی به شمار می‌رود که براساس شناخت از روحیه و فرهنگ والای مردم فهیم استان که مصداق عینی این مهم هستند انتظار می‌رود همچون گذشته ضمن مراقبت و نگهداری از تجهیزات مخابراتی یاریگر این مجموعه باشند.  

حکمت با اشاره به اینکه برنامه ایی برای حذف و یا کاهش تلفن‌های همگانی در سطح استان وجود ندارد تصریح کرد: ممکن است بر اساس نیاز شهروندان در مناطق مختلف نسبت به جابجایی آنها اقدام شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: مخابرات کردستان آزاد حکمت مدیر منطقه تلفن های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟