Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کامیار ولی پور روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل  حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری (دو قبضه مجازو یک قبضه قاچاق) دستگیر و در ادامه ۴ رشته دام هوایی تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمود آباد از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک قطعه پرنده ابیا کشف و ضبط کردند.

ولی پور گفت: در نور ماموران یگان حفاطت محیط زیست (محیط بانی بلده) حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (یالرود، حطر) از شکارچیان غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل شبانه درحوزه استحفاظی ازمتخلفان ۲ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و مقداری چوب قاچاق کشف وضبط کردند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر حین گشت کنترل در منطقه هزارجریب این شهرستان دو شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ولی پور گفت: همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران شکار غیرمجاز سلاح شکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست ۲ قبضه سلاح شکاری حین گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن

علی بیانی  گفت: یکی از علاقمندان به حیات وحش یک بهله پرنده شکاری دلیجه را به همکاران یگان حفاظت این اداره تحویل داد.

او ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه تا بهبود در این اداره نگهداری می‌ شود.

بیانی افزود: با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان، نوجوانان و مردم جوامع محلی ساحل خلیج گرگان و دریای خزر در سطح شهرستان ترکمن شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی علاقمندان به حیات وحش برای حفظ محیط زیست هستیم.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حیوان وحشی مصدوم و مجروح و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست شهرستان ترکمن
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • اجرای طرح عملیاتی امنیت محله محور در لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد