Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم محروم پرسپولیس در پیامی اینستاگرامی برای تیمش آرزوی موفقیت کرده و ویدئوی احساسی از خود را منتشر کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بدون‌تردید بزرگ‌ترین غایب پرسپولیس برای دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا، عیسی آل کثیر مهاجم این تیم است که به رغم تلاش‌های واحد حقوقی باشگاه نتوانست در دوحه قطر حاضر شود و برای تیمش مقابل اولسان هیوندای به میدان برود؛ آل‌کثیر، اما در پیامی اینستاگرامی به همبازیان خود انرژی مثبت داده و پیام احساسی را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌کثیر در ویدئویی احساسی که منتشر شده، خود را در کنار همبازیان‌اش دانسته و می‌گوید "من با قلبم در کنار تیمم هستم"؛ ویدئو منتشر شده از سوی آل‌کثیر به صورت میکس فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ و دیداری‌هایی از فصل جاری مسابقات است که پرسپولیس با پشت سر گذاشتن آن‌ها به مرحله فینال رسیده است. مهاجم محروم پرسپولیس همچنین خطاب به همبازیان‌اش می‌گوید: "اگر تمام دنیا من را در زمین مسابقه نبینند، شما به قلب خود نگاه کنید چرا که من را می‌بینید. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • صدر جدول لیگ دست پرسپولیس است
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • (ویدئو) گل دوم پرسپولیس به صنغت نفت توسط آل‌کثیر
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس