Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:32:58 GMT

مصدومیت دوباره زلاتان ابراهیموویچ

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۱۴۶۱

مصدومیت دوباره زلاتان ابراهیموویچ

گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از خانه‌نشینی طولانی ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، برخی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شده‌اند که زلاتان ابراهیموویچ به دلیل کشیدگی عضله که در بازی مقابل ناپولی دچارش شد، حداقل یک ماه خانه‌نشین خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

زلاتان راز موفقیت خود را لو داد

زلاتان 39 ساله تقریباً یک ماه پیش در شب پیروزی 3 بر یک میلان در خانه ناپولی از ناحیه ران مصدوم شد، اما با توجه به نوع مصدومیتش توانست در فاصله‌ای کوتاه به تمرینات برگردد و امید می‌رفت که بتواند در این هفته برای مصاف تیمش مقابل ساسولو به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه میلان، او دچار مصدومیتی جدیدی از ناحیه عضله پشت ساق پا شده است که بازگشتش به میادین را به تأخیر خواهد انداخت.

طبق ادعای گاتزتا، قرار است 10 روز دیگر تست‌های جدیدی از ایبرا گرفته شود و گویا این بار مصدومیت او شدیدتر از دفعه قبل بوده و منجر به پارگی تاندون شده است. برآورده‌های اولیه حاکی از غیبت حداقل یک ماهه ستاره خط حمله میلان است که در این صورت او بازی‌های روسونری مقابل تیم‌های ساسولو، لاتزیو، بنونتو و حتی یوونتوس در روز ششم ژانویه را از دست خواهد داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی زلاتان ابراهیموویچ سری A یوونتوس میلان مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: او بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است