Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس امروز شنبه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی می رود و این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ از جای جای ایران تا ورزشگاه قطر کمتر از چند ساعت تا شروع یکی از رقابت های مهم سال بین پرسپولیس و نماینده کره ای ها مانده و شمارش معکوس برای فتح آسیا آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان ایران مهیاتر از همیشه برای رویایی با اولسان هیوندای کره جنوبی اند شاگردان یحیی برای رسیدن به این مرحله مراحل سختی را پشت سر گذاشتند.

فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰دیدار دو تیمی است که پیش از این روی هم دوبار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی می رود و این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

پرسپولیس در فینال ۲۰۱۸ به کاشیما باخت و نایب قهرمان شد و اولسان در سال ۲۰۱۲الاهلی عربستان را سه بر صفر برد و قهرمان شد.

اولسان قهرمان آخرین فینال لیگ قهرمانان است که به صورت تک بازی برگزار می شد و امسال نیز به خاطر شیوع کرونا قهرمان با انجام یک مسابقه مشخص می شود.

تیم های ایرانی ۹ حضور در فینال و سه قهرمانی در کارنامه دارند باشگاه کره ای ۱۱ بار قهرمان باشگاه های آسیا شده اند.

نگوایو برزیلی و مارش نروژی با ۵ گل بهترین گلزنان اولسان هستند و با محرومیت آل کثیر ۴ کله بندی با ۲ گل بهترین گلزن پرسپولیس در فینال است.

یحیی گل محمدی سر مربی پرسپولیس ۴۹ ساله مدافع وسط ۷۵ بازی ملی به عنوان مربی لیگ برتر دو جام حذفی و یک سوپر جام را به دست آورده.

کیم دو هون سرمربی اولسان ۵۰ ساله مهاجم ۷۶ بازی ملی را به عنوان مربی جام حذفی کرد و در سال ۲۰۱۷ با اولسان برنده شد.

در ۵ بازی اخیر لیگ قهرمانان اولسان ۱۳ گل زده و ۳ گل خورده است.

پرسپولیس نیز ۹ گل زده و یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده و پرسپولیس قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر ایران شده و اولسان نایب قهرمان کی لیگ در فصل گذشته است.

امروز صحبت از هیچ رنگی نیست و شیران پارسی بار دیگر با غرششان لرزه به تن حریفان چشم بادامی بیاندازند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان کره‌جنوبی در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی در ژاپن برگزار شد که در ۹۰ دقیقه با برتری ۳ بر ۲ یوکوهاما به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اولسان همراه شده بود و دو تیم در مجموع بازی‌های رفت و برگشت به تساوی سه بر سه رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی بکشد.

یوکوهاما بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول موفق شد ۳ گل توسط اوناکا (۲) و آنتونی لوپز به ثمر برساند تا خیلی از هواداران این تیم جشن صعود را در همان نیمه اول برگزار کنند، اما خوشحالی آن‌ها زیاد طول نکشید و فقط ۵ دقیقه بعد، متئوس سلس موفق شد گل اول را برای اولسان به ثمر برساند.

کامیجیما در دقیقه ۳۹ یک خطای پنالتی انجام داد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و کار برای نماینده ژاپن در ادامه دیدار و حفظ برتری سخت‌تر شد. بویانیچ پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم اولسان را به ثمر برساند. این بازیکن در ابتدا نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. یوکوهاما موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند تا تیم تحت هدایت هری کیول راهی فینال شود.

با این نتیجه تیم فوتبال یوکوهاما باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار بگیرد. دیشب العین موفق شد با برتری مقابل الهلال عربستان راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم