Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:56:13 GMT

جریمه 100 هزار خودرو متخلف در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۳۷۷۰

جریمه 100 هزار خودرو متخلف در گیلان

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به ۵۰ هزار راننده متخلف نیز مورد تذکر داده شد،  اظهار داشت: همچنین در این مدت ۷۶۰ واحد تجاری بدلیل عدم رعایت ساعت کاری مصوب پلمب شدند و پبه نج هزار و ۴۹۰ واحد صنفی هم تذکر داده شد.

وی با اشاره به محدودیت های ویژه امشب و فرداشب به مناسبت شب یلدا  افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امشب و فردا شب محدودیتی برای خودروها و فعالیت اصناف خدماتی و تجاری پیش بینی شده که در این راستا از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح در تمامی شهرستان ها تردد خودروهای شخصی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تمامی دوربین های نظارتی پلیس به همراه تیم های گشت پلیس راهور در شهر رشت و همه شهرستان ها در اجرای صحیح محدودیت های آمد و شد نظارت دارند و نسبت به اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

سرهنگ رسول زاده اظهار داشت: علاوه بر این فعالیت اصناف و واحدهای تجاری به استثنای واحدهای صنفی ضروری مثل داروخانه ها، نانوایی ها  و فروشگاههای مواد غذایی در این ۲ شب (امشب و فردا شب) از ساعت ۱۸ ممنوع است.

وی افزود: در همین راستا در مرکز استان در شهر رشت ۲۵ اکیپ پلیس راهور و ۱۸ اکیپ پلیس اطلاعات و نظارت بر اماکن عمومی فعال هستند و نسبت به سرکشی واحدهای صنفی اقدام می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: شهروندان به منظور حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از برگزاری دورهمی ها خودداری کنند و از طریق فضای مجازی یا تلفن جویای احوال هم باشند تا مبادا شاهد بیماری و یا فوت عزیزان شان بدلیل ابتلا به ویروس کرونا نباشند.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان