Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_معاون استاندار قزوین گفت: احتمال تمدید محدودیت‌های مصوبات ستاد مقابله با کرونا در صورت ادامه وضعیت نارنجی در استان و عدم تغییر آن به رنگ زرد وجود خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از قزوین علی فرخزاد در جلسه کمیته حمل‌ونقل و ترافیک استان قزوین که عصر امروز در سالن جلسات باقرالعلوم ستاد مدیریت بحران برگزار شد اظهار داشت: مدت زمان تداوم محدودیت‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و در صورت ادامه شرایط موجود و عدم تغییر وضعیت استان از نارنجی به زرد، احتمال تمدید محدودیت‌ها وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت اخیر بیماری در استان ایجاب می‌کند تا تاکید مضاعفی بر روزهای پایانی فصل پائیز که منتج به شب یلدا می‌شود صورت گیرد به همین منظور پیگیری جدی‌تری بر منع رفت‌وآمد شهروندان به منظور کاهش زنجیره انتقال کرونا صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار قزوین با اشاره به افزایش تکاپوی مردم در این ایام ادامه داد: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا افزایش کنترل دستگاه‌های اجرایی همچون پلیس و سیستم مدیریت شهری در سطح شهرستان را خواهیم داشت.

فرخزاد تاکید کرد: نحوه اجرای محدودیت‌ها به‌صورت هفتگی توسط ستاد مقابله با کرونا استان و ستاد بهداشت‌ و درمان مشخص شده و به‌اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: از مردم خواهشمندیم تا مصوبات ستاد کرونا را جدی بگیرند؛ چرا که محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و سلامت شهروندان صورت میگیرد و سهل‌انگاری در آن موجب صدمه زدن به دیگر افراد جامعه خواهد شد.

محدودیت‌های شب یلدا در استان ایلام اعلام شدبایدها و نبایدهای تغذیه‌‌ای شب یلدا و خواص میوه‌‌های یلداییمحدودیت‌های شب یلدا از ساعت 18 در تمام شهرهای خراسان شمالی اجرا می‌شود

فعالیت تمامی اصناف در 30 آذر ماه تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت

نوری چگینی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین نیز در این جلسه اظهار داشت: به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان لازم است تا کلیه گروه‌های چهارگانه از ساعت 18 شب آینده فعالیت‌های خود را تعطیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهتر است تا اتاق اصناف به صورت پیامکی محدودیت‌ها را به تمامی اتحادیه‌ها اطلاع داده تا تمامی مشاغل فعالیت خود را در این ساعت به اتمام رسانده و تنها احتمال باز ماندن نانوایی‌ها تا ساعت‌های مشخص وجود خواهد داشت.

معاون امور هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان قزوین گفت: اکیپ‌هایی به منظور تذکر و بازدید از مناطق پنج‌گانه قزوین از ساعت 17 مشخص شده و در صورت  پافشاری مشاغل برخورد جدی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

چگینی ادامه داد: از ساعت 20 پلیس راهور با جدیت بیشتری کنترل عبور و مرور را بر عهده خواهد گرفت تا با تمهیدات انجام گرفته، سلامت هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا طرح ترافیک شب یلدا استانداری قزوین ویروس کرونا طرح ترافیک شب یلدا استانداری قزوین ستاد مقابله با کرونا مصوبات ستاد محدودیت ها شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیامک پزشکی فر افزود:  یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.   رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.   وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.   پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران