Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@18:20:56 GMT

دستگیری دعانویس پلید در قم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۳۶۴

دستگیری دعانویس پلید در قم

کشف ۲۴ تن موادمخدر در استان بوشهر، متلاشی شدن باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اهر تبریز، کشته شدن شرور مسلح ایرانشهر در درگیری با پلیس، مرگ دلخراش جوان یاسوجی در اثر گازگرفتگی و دستگیری دعانویس پلید در قم را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کاهش ورود مواد مخدر به این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۴ تن مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسطو ترکمان با بیان اینکه سه هزار و۱۳۳ نفر مرتبط با این جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند، اظهار کرد: ۷۰ درصد کشفیات در مسیر دریایی بوده است.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در سطح استان ورود مواد مخدر به استان کاهش یافته به طوری که در ۹ ماه اول سال جاری ۱۰ تن مواد مخدر کشف شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه مواد مخدر صورت گرفته که افزایش تجهیزات در حوزه دریا، افزایش تعداد نیروهای مجرب و دستگیری سر دست‌های اصلی باند مواد مخدر از جمله این اقدامات بوده است، در حوزه مواد مخدر مبارزه و پیشگیری باید مستمر باشد.

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق

باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اهر و هریس با بیش از ۶۵ فقره سرقت متلاشی شد و فرمانده انتظامی شهرستان اهر در این زمینه، افزود: در پی سرقت سیم و کابل‌های برق در شهرستان‌های اهر و " هریس" این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.

قدرت آقاپور تصریح کرد: طی کار اطلاعاتی انجام یافته پلیس شهرستان هریس موفق به دستگیری سارقین غیربومی سیم و کابل‌های برق شدند که در ادامه بازجویی سارقین به بیش از ۴۰ فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سپس سارقان تحویل پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان اهر شدند که در جریان ادامه بازسازی صحنه نیز به انجام ۲۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در شهرستان اهر اعتراف کردند

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با بیان اینکه باند سارقین سیم و کابل‌های برق شهرستان‌های اهر و " هریس" افراد غیربومی بودند که در مأموریت‌های مختلف نسبت به سرقت اموال دولتی اقدام می‌کردند، تصریح کرد: مابقی اعضای این باند شناسایی شده و به‌زودی دستگیر می‌شوند، متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شده و سپس روانه زندان شدند.

کشته شدن شرور مسلح در درگیری با پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از هلاکت یک شرور مسلح در درگیری با پلیس شهرستان خبر داد.

حسن کیخا گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه و شرارت‌های سریالی در سطح شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در بلوار "کشاورز" ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک که با استفاده از اعلام هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست داده، اما راننده بدون توجه به ایست مأموران به سرعت خود افزوده و با انجام حرکات نمایشی برای منصرف کردن پلیس از تعقیب خود در حین فرار با سلاح کمری اقدام به شلیک چند تیر به صورت هوایی می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شرور مسلح بعد از تعقیب و گریز و پس از چندین مرتبه صدور فرمان ایست با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک چند تیر هوایی در نهایت برای متوقف کردن خودرو به سمت لاستیک‌های آن تیراندازی و خودرو را متوقف می‌کنند.

وی توضیح داد: با توقف خودرو، متهم بدون توجه به اخطارهای مکرر پلیس پس از پیاده شدن از خودروی خود برای فرار از محل، شروع به تیراندازی به سمت عوامل انتظامی می‌کند که با مقابله به مثل مأموران به ضرب گلوله به هلاکت می‌رسد.

کیخا با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و یک تیغه خشاب از متهم خاطرنشان کرد: حمل سلاح گرم، قدرت نمایی با سلاح و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی از مهم‌ترین سوابق این فرد شرور بوده است.

مرگ دلخراش جوان یاسوجی بر اثر گازگرفتگی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گازگرفتگی جوان ۲۳ ساله با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

محسن جلیل گفت: طی تماس مردمی در روستای "معصوم آباد کریک" با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه شخص فوت شده جوان ۲۳ ساله‌ای بود، گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از مسمومیت مصدوم با گاز کربن منواکسید گذشته بود و به دلیل شدت عوارض ناشی از مسمومیت، جان خود را از دست داد.

دستگیری دعانویس پلید در قم

دادیار شعبه هفتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست برای متهم کلاهبرداری در قالب دعانویسی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: این متهم با ادعای دعانویسی برای رفع اختلافات خانوادگی مبلغ ۲۳ میلیون تومان از یکی از شهروندان دریافت کرده است، اغلب مراجعه کنندگان به این فرد زن بودند که مورد کلاهبرداری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با طرح شکایت فرد مالباخته و بررسی موضوع متهم به جرم خود اعتراف کرد و با صدور دستور قضائی بازداشت شد که در بازجویی از وی مشخص شد، فردی کم سواد است که حتی روخوانی قرآن را نیز نمی‌داند و از روی کتاب‌های در دسترس خود اقدام به نوشتن طلسم‌ها می‌کرده است.

نوری گفت: این دعانویسی‌های جعلی در مواردی زمینه‌ساز جرایم دیگری مانند سرقت، روابط نامشروع، اخاذی، انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی فرد و فیشینگ حساب بانکی شده و در بسیاری از موارد موجب تشدید اختلافات خانوادگی و تقویت آسیب‌های روحی و روانی شده است، افراد باید برای رفع مشکلات خود از متوسل شدن به این افراد شیاد با وعده‌های واهی و پرداخت وجه جدا بپرهیزند.

کد خبر 462711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر باند موادمخدر مخدرهای صنعتی سرقت کشف سرقت باند سرقت اعتراف به سرقت سرقت کابل های برق فروش اموال سرقتی درگیری مسلحانه نزاع و درگیری دستگیری دستگیری سارقان دستگیری قاچاقچیان دعا نویسی گاز گرفتگي بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سیم و کابل های برق انتظامی شهرستان شهرستان اهر مواد مخدر شرور مسلح فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از اجرای طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا، ۴۴ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، شریف رحیمی اظهار کرد: طرح دو روزه ارتقای امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

وی از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری شش خرده‌فروش و دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و افزود: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و هشت کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رحیمی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌‎های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 746936

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود