Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Skoda یکی از شرکت‌های خودروسازی جمهوری چک است و به نظر می‌رسد با افزایش میزان تقاضا برای خودرو‌های EV این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از خودرو‌های الکتریکی از سری Enyaq iV را برای سال‌های آینده وارد بازار جهانی کند. علاوه بر این به تازگی چند تصویر جاسوسی از خودرو‌های این شرکت منتشر شده است که نسخه کوپه خودروی این شرکت را تقریبا به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر منتشر شده از این خودرو SUV نشان می‌دهد خودروی الکتریکی بعدی شرکت Skoda به اندازه خودرو Kodiaq بوده و ظاهرا این خودرو قرار است از دو مدل چهار چرخ متحرک و چرخ عقب متحرک وارد بازار شود که مدل چهار چرخ متحرک از حداکثر سرعت ۳۱۹ مایل بر ساعت و مدل چرخ متحرک عقب از حداکثر سرعت ۲۴۲ مایل بر ساعت پشتیبانی می‌کند.

برخی از اطلاعات خودروی کوپه الکتریکی شرکت Skoda 

مدیر فروش و بازاریابی شرکت Skoda نیز اعلام کرد که شرکت ما معتقد است عرضه خودرو‌های Enyaq در هر کشوری لازم است و این خودرو‌ها تاثیر بسیار زیادی در کاهش آلودگی هوا خواهند داشت. طبق تصاویر منتشر شده خودروی کوپه جدیدی که هنوز نام آن تایید نشده است از همان ساختار همیشگی خودرو‌های Enyaq استفاده خواهد کرد و این به معنای استفاده از یک موتور با قدرت ۱۷۷ اسب بخار برای خودروی دو چرخ متحرک و برای خودروی چهار چرخ متحرک استفاده شده است.

طراحی پشتی این خودرو از انحنای بیشتری نسبت به سایر خودرو‌ها بهره می‌برد که هنوز مشخص نیست این انحنا چه تاثیری در شتاب خودرو خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده مدل دو چرخ متحرک از این خودرو با قیمت ۳۰ هزار یورو و مدل چهار چرخ متحرک با قیمت ۳۱ هزار یورو در بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

جدیدترین مدل eSprinter سال ۲۰۲۲ به بازار جهانی می آید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو های الکتریکی خودرو الکتریکی شرکت Skoda منتشر شده شرکت Skoda

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)