Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دانیل ایوز، تحلیل‌گر ودبوش، یادداشتی را در رابطه با سیر صعودی فروش اپل به سرمایه گذاران نوشت که توسط سایت AppleInsider منتشر شد. ایوز گفت که بر اساس سفارشاتی که شرکت اپل به زنجیره تأمین خود داده است، روند فروش در حال حاضر برای آیفون‌های ۱۲ صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته ایوز، اپل طی چند سال اخیر روند صعودی مانند این موقعیت نداشته است و نزدیک‌ترین آن به معرفی آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد.

در این یادداشت ایوز نوشت: طی چند روز گذشته تیم TMT ما بررسی‌های زنجیره‌ای تامین آسیا را برای گوشی‌های آیفون انجام داد که روند تقاضا برای آیفون ۱۲، 5G صعودی بود. " براساس به روزرسانی‌های زنجیره تأمین، حداکثر ۹۵ میلیون آیفون در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ مونتاژ می‌شود. این در مقایسه با پیش بینی‌های اولیه ودبوش و وال استریت، ۳۵ درصد افزایش خواهد داشت. در نتیجه، در پایان سال آینده اپل می‌تواند بیش از ۲۴۰ میلیون واحد آیفون، شاید بیش از ۲۵۰ میلیون دستگاه آیفون ارسال کند.

اپل خود به این نکته پی برد که فروش آیفون در سال ۲۰۱۵ به بالاترین حد رسیده بود همچنین این شرکت قصد دارد به ارائه خدمات اشتراک مکرر به یک میلیارد کاربر فعال آیفون بپردازد. این امر روند کار را برای این شرکت بسیار آسان می‌کند چرا که دیگر مجبور نیست آیفون را به کاربران بفروشد، فقط آن‌ها را با اشتراک خدمات فریب می‌دهد؛ بنابر این اپل خدمات را از ۲۵ میلیارد دلار به ۵۰ میلیارد دلار در طول ۵ سال منتهی به سال مالی ۲۰۲۰ افزایش دهد.

ایوز می‌گوید ودبوش خواستار ادامه دوره فوق العاده آیفون ۱۲ با آیفون‌های ۲۰۲۱ با دو برابر ظرفیت ذخیره سازی فعلی است. وی همچنین انتظار دارد که همه مدل‌های آیفون سال آینده از سنسور LiDAR استفاده کنند. امسال سنسور LiDAR را می‌توان در مدل‌های iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max یافت. ایوز همچنین اشاره کرد که از ۹۵۰ میلیون گوشی فعال آیفون که هنوز استفاده می‌شود، ۳۵۰ میلیون گوشی است؛ که این واحد باید منجر به چرخه ارتقای بی سابقه برای اپل شود.

بیشتر بخوانید

رشد فروش گوشی های اپل در چین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اپل شرکت اپل رکورد جدید گوشی آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کمدی سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی کامران حجازی، در ادامه استقبال مخاطبان، روز سه‌شنبه ۷ فروردین در سال جدید توانست ۲ رکورد مهم سینمای ایران را جابه جا کند.

این فیلم در روز هفتم فروردین توانست با ثبت رقم فروش ٧ میلیارد تومان در یک روز، به رکورد تازه‌ای در فروش روزانه تاریخ سینمای ایران دست پیدا کند.

این رکورد پیش از این با ثبت رقم ۵ میلیارد و ۵٨٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «هتل» بود.

«تمساح خونی» همچنین روز گذشته توانست در ادامه اکران خود با ثبت رقم فروش ٣١ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان در هفته‌ای که گذشت، رکورد فروش هفتگی تاریخ سینمای ایران را با فاصله بشکند.

این رکورد پیش از این با ٢٢ میلیارد و ٨۶٠ میلیون تومان در اختیار فیلم «فسیل» بود.

این کمدی پرمخاطب در هفته‌های اخیر رکوردهای مختلف دیگری از جمله رکورد فروش روز نخست، روز دوم، افتتاحیه (سه روز اول)، هفته نخست را به نام خود ثبت کرده و به تازگی از مرز فروش ۵۵ میلیارد تومان عبور کرده است.

به گفته دست اندرکاران پروژه این کمترین زمان رسیدن یک فیلم به این میزان فروش در سینمای ایران است.

در «تمساح خونی» جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی، با حضور جمشید جهانزاده، رامین پورایمان و کیومرث مرادی نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم توسط پخش شهرفرنگ در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است.

کد خبر 6063675 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • قیمت گوشی امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • بهترین بازی های آفلاین آیفون
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار