Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امروز در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات و نواحی جنوبی و جنوبی غربی استان سمنان، بارش پراکنده و در برخی نقاط مه آلودگی و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

بارش‌ها در نقاط سردسیر و کوهستانی به صورت بارش پراکنده باران و برف خواهد بود.

از یک شنبه تا چهارشنبه نیز جوی پایدار بر استان سمنان حاکم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب دمای مرکز استان سمنان در سرد‌ترین ساعت به ۲ درجه سانتی گراد و فردا در گرم‌ترین ساعت به ۱۱ درجه سانتی گراد میرسد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز

ایسنا/هرمزگان معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

کیانوش عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رشد ابرهای همرفتی در بعد از ظهر و شب در نقاط مختلف استان هرمزگان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود رگبار باران، رعد و برق و گاهی تگرگ در نقاط مختلف استان هرمزگان به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای در لحظات شب، عنوان کرد: وقوع رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق مقطعی در برخی از نقاط استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت سامانه همرفتی تا روز جمعه، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مدت رودخانه‌های فصلی به ویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد سیلابی شود.

عارفی، با اشاره به افزایش سرعت باد در برخی از ساعات امروز، گفت: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، توصیه می‌شود رفت و آمدهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد.

وی با اشاره به به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در ساعات بعد از ظهر و شب شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی جو پایدار در سمنان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور