Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الجزیره، «جو بایدن» رئیس جمهور جدید ایالات متحده روز شنبه به طور رسمی تعدادی از اعضای مهم کابینه خود را که به گفته او، به دولت جدید آمریکا برای مقابله با بحران آب و هوایی کمک خواهند کرد، معرفی کرد.

یکی از اعضای این تیم منتخب، «دب هالند» یک بومی سرخپوست آمریکایی برای تصدی پست وزارت کشور آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن عصر روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که اعضای تیم آب و هوایی در دولت وی افرادی «با سابقه درخشان، واجد شرایط و آزموده هستند».

رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: «امروز خرسندم تیمی را معرفی کنم که طرح بلندپروازانه دولت جدید را برای حل و فصل تهدید وجودی زمانه ما, یعنی تغییرات آب و هوایی هدایت خواهد کرد».

وی در ادامه افزود: «ما در یک بحران بسر می بریم. درست همانطور که لازم است در مقابله با کووید -۱۹ یک کشور متحد باشیم، نیاز داریم که در برابر تغییرات آب و هوایی یک واکنش ملی متحد داشته باشیم. ما لازم است که با فوریت به این وضعیت رسیدگی کنیم».

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جو بایدن جو بایدن آمریکا کابینه بایدن پارسی خبر آب و هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد عصر چهارشنبه با حضور ۳۰ نفر از اعضا انجمن تهیه کنندگان در محل سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی «فردوس» مشهد برگزار شد.   همزمان با این نشست، انتخابات دومین هیات مدیره جدید انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برگزار و اعضای جدید هیات مدیره برای یک دوره سه ساله مشخص شدند.   ترکیب دومین هیات مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد برای سه سال آینده تعیین شد و «محمد رضا فرهادی نیا، مرتضی اسکافی نوغانی و مهدی مسگران ایاقچی» به ترتیب حائز اکثریت آرا در هیات اصلی مدیره و «اشکان ضیایی» هم به عنوان بازرس اصلی انتخاب شدند.   «علی پروین پور» و «حسن کمالیان» به عنوان عضو علی‌ البدل و «جواد علیزاده» به عنوان بازرس علی‌ البدل انتخاب شدند.   انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوزهای لازم از ادارات ذیربط فعالیت خود را آغاز کرد، این انجمن در آغاز با ۱۳ عضو متشکل از فیلمسازان و تهیه کنندگان فیلم بلند کار خود را شروع کرد و اکنون ۴۱ عضو دارد.   مهمترین وظیفه این انجمن ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات سینمایی و نیز استیفای اعضای صنوف سینمایی استان عنوان شده است.   در مجمع عمومی امروز گزارش هیات مدیره، گزارش مالی که توسط خزانه دار ارایه و نیز گزارش بازرس انجمن قرائت شد.   «علی خزائی فرید، مرتضی اسکافی، حسن آخوند پور، اشکان ضیایی و غلامحسین حیدری» از اعضای هیات مدیره و بازرسان دوره قبل بودند که در این مدت محمد رضا فرهادی نیا هم به عنوان دبیر انجمن فعالیت می کرد و در مجمع عمومی امروز از تلاش‌ های سه ساله آنها نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بایدن در حال بررسی توافق جدید هسته‌ای با ایران
  • تضعیف تلاش‌های مقابله با بحران آب‌وهوایی با تولید پلاستیک
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل