Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ والیبال اسلوونی تیم های ای سی اچ والی و سالونیت مقابل هم قرار گرفتند.

در این مسابقه ای سی اچ والی که آکو کریمی و امیرحسین توخته را به عنوان مربی روی نیمکت و مدافع در ترکیب در اختیار داشت توانست با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 20، 24 بر 26، 25 بر 13 و 25 بر 13 از سد حریف خود عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین توخته مدافع ایران ای سی اچ والی در این بازی توانست 10 امتیاز برای تیمش کسب کند و عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد.

به این ترتیب تیم ای سی اچ والی از 13 بازی 12 برد و تنها یک شکست در کارنامه خود ثبت کرد و با 36 امتیاز در صدر جدول لیگ اسلوونی باقی ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال اسلوونی ورزشی عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات

سفیر قزاقستان در پی گسترش روابط دیپلماتیک و اقتصادی کابل و آستانه، در سفر به هرات خانه تجارت این کشور را افتتاح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، دفتر مطبوعاتی والی حکومت طالبان در هرات در بیانیه‌ای اعلام کرد «علیم‌خان یسین گیلدییف» سفیر قزاقستان در کابل، طی سفر به ولایت هرات با والی و شماری از مقام‌های دیگر این ولایت دیدار کرده است.

بر اساس این اطلاعیه، در این دیدار سفیر قزاقستان و مقام‌های محلی حکومت طالبان درباره افزایش حجم مبادلات میان بازرگانان، کاهش تعرفه‌های گمرکی و حل چالش‌های بازرگانان و صدور ویزا برای آنان گفتگو کرده‌اند.

قزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

دفتر مطبوعاتی والی هرات همچنین اعلام کرد «خانه تجارت قزاقستان در هرات» برای افزایش مبادلات تجارتی میان کابل و آستانه در این ولایت گشایش یافته است.

بر اساس این اطلاعیه، قرار است در آینده نزدیک کنفرانس سه‌جانبه میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان با میزبانی آستانه برگزار شود.

گفتنی است قزاقستان اخیراً نیز طالبان را از فهرست گروه‌های تروریستی تحت تحریم خود خارج کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات