Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@16:08:55 GMT

اینستکس باید کارایی خود را ثابت کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۷۶۴۶

اینستکس باید کارایی خود را ثابت کند

تخت روانچی بااشاره به ترور شهیدفخری زاده در گزارش دبیرکل، نحوه طرح موضوع را در این گزارش به هیچ عنوان کافی ندانست و افزود: این ترور در کنار ترور سردار سلیمانی،جنایت‌های آشکاروتروریستی هستند.

به گزارش مشرق، نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت، ارزیابی ایران از گزارش اخیر دبیرکل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عدم پایبندی به تعهدات برجامی و مداخله‌های اروپا در امور داخلی ایران

مجید تخت روانچی در این نامه با اشاره به بخش‌هایی از گزارش دبیرکل، واشنگتن را ناقض فاحش توافقنامه هسته‌ای دانست و بر لزوم بهره مندی ایران از مزایای اقتصادی برجام اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: راهکار اروپایی‌ها برای بازگشت ایران به دیپلماسی!

سفیر کشورمان همچنین کاهش تعهدات هسته‌ای ایران را نتیجه قهری نقض توافق توسط دیگر طرف‌ها و مطابق با حقوق ایران در برجام دانست و با اشاره به وعده کشورهای اروپایی برای تضمین ادامه روابط اقتصادی پیش بینی شده در برجام با ایران و ایجاد سامانه اینستکس افزود: این سامانه پس از دو سال باید کارایی خود را به اثبات برساند.

تخت روانچی با اشاره به طرح ترور شهید محسن فخری زاده در گزارش دبیرکل، نحوه طرح موضوع را در این گزارش به هیچ عنوان کافی ندانست و افزود: این ترور در کنار ترور سال گذشته سردار سلیمانی، جنایت‌های آشکار و تروریستی هستند که باید بصورت صریح و بدون لکنت زبان محکوم شوند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی اینستکس سازمان ملل متحد سردار حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی ایران ایران برجام توافق نامه هسته ای ترور شهید فخری زاده شورای امنیت تخت روانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود

منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی به ملت ایران قدرتی غیرقابل پیش بینی داد که دور از تصور دشمنان انقلاب بود، گفت: این عملیات ثابت کرد که ملت ایران هر  زمان پشت‌سر رهبر مقتدر خود قدم برداشته‌اند عزتمندانه به پیروزی رسیده‌اند و ما باید با تمام توان و با اتحاد و همدلی مکر دشمنان را به آنها بازگردانیم.   وی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت ایران  را ندارد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق پوشالی بودن رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ثابت کرد و اقتدار نظامی ایران اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.   این کارشناس مسائل منطقه گفت: امروز قدرت نظام و انقلاب برجسته شده است و بر خلاف پیش بینی های آمریکا عمل شد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند اقدامی از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.   حقیقت پور خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، یکی از نمونه‌های روشن و پرافتخار دفاع است که با تمام قدرت و اراده ملتی که به اسلام و انقلاب خود پایبندند، انجام شد و قدرت اراده ملت ایران به جهانیان ثابت شد.   وی تصریح کرد: این عملیات نه تنها نشان داد که ایران با تهدیدات خارجی تعارف ندارد، بلکه به‌وضوح بیانگر این است که هیچ اقدامی در حقوق و منافع ملی این ملت مظلوم، بی‌توجیه و بدون پاسخ نخواهد ماند.

دیگر خبرها

  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!