Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:16:43 GMT

نتایج آزمون اصلح اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۷۸۸۹

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح از اعلام نتایج آزمون مهارت آموزان ورودی ۹۸ و افراد باقی مانده از سال‌های قبل خبر داد و گفت: مهارت آموزان از نتایج آزمون مطلع و برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

به گزارش روی خط رسانه های خبرگزاری  برنا؛ محمدرضا کچوئیان، مسئول برگزار کننده آزمون اصلح مجموع شرکت کنندگان آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال ۹۸ و افراد باقی‌مانده از سال‌های قبل را ۱۰ هزار و ۸۰۱ نفر مهارت آموز اعلام و تصریح کرد: تاکنون از این تعداد شرکت کنندهبیش از ۸۵ درصد موفق به کسب گواهی صلاحیت‌های حرفه معلمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، درصد بالای موفقیت مهارت آموزان در آزمون برگزار شده را احتساب ۶۵ درصد نمره بخش‌های سه مؤلفه فرهنگی، تدریس عملی و بخش کتبی ذکر کرد.

کچوئیان با اشاره به موفق نبودن حدود ۱۵ درصد از مهارت آموزان برای کسب گواهی صلاحیت‌های حرفه معلمی، حداکثر بازه زمانی پیش بینی شده برای برگزاری آزمون جبرانی اصلح را ۳ ماه آینده اعلام کرد.

این مقام مسئول، ۷۱۸ نفر از مهارت آموزان را فاقد دریافت حد نصاب نمره لازم در مؤلفه تدریس عملی و یک هزار و ۱۷۸ نفر مهارت آموز دیگر را هم نسبت به کسب حد نصاب نمره مؤلفه فرهنگی ناموفق خواند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر پایش و رصد صلاحیت حرفه ای افراد برای ورود به دستگاه آموزش و پرورش افزود: سنجش و اندازه گیری دانش، مهارت و نگرش افراد برای ورود به سیستم آموزش و پرورش کشور را لازم و ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی حقوق مربوط به مهارت آموزان در جریان برگزاری این آزمون اعمال و اقدام لازم به عمل آمد.

استاد دانشگاه تاکید کرد: در راستای جبران نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش وفق اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، فارغ التحصیلان علاقمند به حرفه معلمی از سایر دانشگاه‌های کشور پس از گذر از مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش با ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره‌های مهارت آموزی می‌توانند وارد این حرفه شوند.

کچوئیان، ادامه داد: پس از پایان دوره‌های مهارت آموزی و گذر از آزمون اصلح، مهارت آموزان با دریافت گواهینامه صلاحیت‌های حرفه ای می‌توانند به افتخار معلمی نائل آیند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون جامع تصریح کرد: مهارت آموزان شرکت کننده در این آزمون می‌توانند از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۹ آذر با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir از نتایج آزمون مطلع شوند.

عضو هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، درباره امکان اعتراض برخی از مهارت آموزان نسبت به نتایج اعلام شده اظهار داشت: فقط آن دسته از مهارت آموزانی که حد نصاب نمره را کسب نکرده اند می‌توانند از فردا ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه اول دی ماه به مدت ۲ روز با ورود به سامانه هدف نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان مسئولیت پیگیری این امر را از وظایف اصلی مهارت آموز برشمرد و تاکید کرد: مرکز سنجش این دانشگاه پاسخگوی اعتراض‌های خارج از زمان مقرر نخواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نتایج اعلام شده آزمون اصلح، ملاک عمل مسئولان ذی ربط به منظور تمدید پیمان نامه و شروع فرآیند استخدام و تسریع و تسهیل صدور احکام افراد شرکت کننده در آزمون توسط وزارت آموزش و پرورش است.

نتایج رسیدگی به اعتراض مهارت آموزان روز یک شنبه هفتم دی ماه سال جاری از طریق سامانه هدف اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون اصلح فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان مهارت آموزان آموزش و پرورش نتایج آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز سه شنبه (۷ فروردین۱۴۰۳) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین۱۴۰۳) پایان می‌یابد.

داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را که اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، مطالعه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر (۵ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲) برای ثبت نام اقدام کرده‌اند، در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳