Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت فرآورده های نفتی منطقه زاهدان با بیان اینکه ۱۰ دیماه آخرین مهلت دریافت سهمیه نفت سفید آبانماه است، گفت: سهمیه جدید نفت سفید در زاهدان ۱۰ دیماه اعلام می شود.

«محمد کهنسال» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: سهمیه نفت سفید نوبت آبانماه شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، خاش ، سراوان، مهرستان و سیب و سوران اعم از شهری، روستائی و عشایری تا 10 دیماه فرصت دارند تا نسبت دریافت خود از طریق زیر ساخت های بانکی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی شرکگت فرآورده های نفتی زاهدان ادامه داد: سهمیه جدید نفت سفید در شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز، خاش ، سراوان، مهرستان و سیب و سوران اعم از شهری، روستائی و عشایری 10 دیماه اعلام می شود و مردم به صورت تدریجی نسیبت دریافت سوخت خود اقدام کنند.

 

کهنسال یادآور شد: کسانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه نفت سفید خانوار نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی  newtejaratasan.niopdc.ir اطلاعات کارت بانکی و کدپستی خود را ثبت کنند.

 

وی تصریح کرد: سرپرست خانوار هنگام مراجعه برای دریافت سهمیه نفت سفید، حتماً کارت بانکی ثبت‌شده در سامانه با میزان اعتبار لازم برای خرید فرآورده را همراه داشته باشد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دریافت سوخت نفت سفید سرپرست خانوار نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان

دریافت 118 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خیابان‌ها و معابر شهر زاهدان در تصرف سیلاب ناشی از بارش باران در آمده به طوری که بسیاری از میادین و ورودی‌ها توسط دستگاه‌های امدادی و خدماتی مسدود شده‌اند.

کد خبر 6081581

دیگر خبرها

  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • زاهدان غرق در سیلاب
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • کشاورزان گیلانی برای دریافت سهمیه کود شیمایی خود اقدام کنند
  • جذب ۵۵۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی مکانیزاسیون در استان قزوین
  • اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟