Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی به رکورد پله رسید.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/9/30؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

پرسپولیس ایران 1-2 اولسان هیوندای کره جنوبی / لعنت به پنالتی، وای بر VAR

پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 اولسان هیوندای به پایان رسید تا پرسپولیس باز هم از قهرمانی باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بغض عادل در اولین دقیقه فینال لیگ قهرمانان آسیا

عادل فردوسی پور دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 بین تیم های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره را در اینستاگرام فارسی AFC گزارش می کند.

به گزارش طرفداری، عادل فردوسی پور گزارش خود را این گونه آغاز کرد:

سلام خدمت مردم با وفا و با معرفت ایران، نمی دانید چقدر دلم برای تان تنگ شده بود.

هنگام گفتن این جمله، عادل کمی بغض کرد و گزارش بازی را ادامه نداد. بعد از چند ثانیه سکوت، فردوسی پور بغض خود را خورد و با چند سرفه به گزارش بازی برگشت.

با این که بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با تاخیر حدودا یک دقیقه ای از اینستاگرام فارسی AFC پخش می شود، اما باز هم بینندگان زیادی دارد و نزدیک به 700 هزار نفر این بازی در اینستاگرام فارسی AFC تماشا می کنند.

هادی چوپان به فینال مستر المپیا 2020 راه یافت

هادی چوپان که سال گذشته توانسته بود مدال برنز مسابقات مستر المپیا را از آن خود کند در مرحله مقدماتی این مسابقات که در فلوریدا برگزار می ‌شود توانست در جمع چهار نفر برتر قرار گیرد و به فینال رقابت ‌ها صعود کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از دانشجو، هادی چوپان که سال گذشته توانسته بود مدال برنز این رقابت ‌ها را از آن خود کند در مرحله مقدماتی این مسابقات که در فلوریدا برگزار می ‌شود توانست در جمع چهار نفر برتر قرار گیرد و به فینال رقابت ‌ها صعود کند.

گرگ ایرانی به همراه برندون کوری، فیل هیث و بیگ رامی از گروه مقدماتی جزو 4 نفر برتر شدند.

فیل هیث یکی از شناخته شده‌ ترین چهره‌ های شناخته شده مستر المپیا است و توانسته است که هفت بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

سایت مسابقات با اشاره به حضور چوپان در این دوره نوشته است که گرگ ایرانی به سختی روادید حضور در کشور آمریکا را کسب کرد، اما این باعث نمی ‌شود که وی در رقابت ضعیف باشد. او ممکن است که چهره مسابقات 2020 باشد، اما باید منتظر ماند که وی چه سناریوی برای دیدار فینال دارد.

لیونل مسی به رکورد پله رسید

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، لیونل مسی با گلزنی در نیمه اول بازی مقابل والنسیا به رکورد 643 گل زده با پیراهن بارسلونا رسید که این تعداد، بیشترین گل برای فقط یک باشگاه است و پیش از این فقط پله به این آمار دست یافته بود. لیونل مسی در صورت گلزنی در نیمه دوم این دیدار، رکورد پله را می شکند. مسی اکنون در 748 بازی با پیراهن بارسلونا، 643 گل زده است. تعداد گل های مسی به تفکیک هر رقابت:

سویا 1-1 وایادولید؛ فرصت صعود به رده پنجم از دست رفت پارما 0-4 یوونتوس؛ پیروزی آسان با بریس کریس لوانته 2-1 رئال سوسیداد؛ شکست سوسیداد به سود تیم های بالای جدول لالیگا بایرلورکوزن 1-2 بایرن مونیخ؛ شب باواریایی ها در آخرین لحظه شیک شد اورتون 2-1 آرسنال؛ همچنان در مسیر اشتباه ساوتهمپتون 0-1 منچسترسیتی؛ امیدهای سیتیزن ها زنده شد لایپزیش 0-0 کلن؛ فرصت طلایی رسیدن به صدر جدول از دست رفت اتلتیکو مادرید 3-1 الچه؛ یکه تازی در لالیگا با درخشش سوارز کریستال پالاس 0-7 لیورپول؛ مقتدر، منسجم، جذاب و با ابهت بارسلونا 2-2 والنسیا؛ خط دفاعی، بلای جان بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست

سرمربی اهل کرواسی شخصا شایعات همکاری با لیورپول را رد کرد.

طرفداری | روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مدیران لیورپول به نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و وولسفبورگ منتشر شده بود. 

پدرو سپولودا، خبرنگار معتبر پرتغالی که از نزدیک وضعیت انتقال روبن آموریم به لیورپول را دنبال می‌کند، سرمربی اسپورتینگ لیسبون را گزینه پیشتاز برای ورود به آنفیلد معرفی کرده است. در حقیقت، مدیران لیورپول پس از اعلام خبر جدایی یورگن کلوپ، به سرعت توسط ویژگی‌های فنی و مدیریتی آموریم قانع شدند، اگرچه مذاکره تنها از سوی واسطه‌ها اتفاق افتاده است. لیورپول و اسپورتینگ لیسبون در کورس قهرمانی لیگ‌هایشان قرار دارند و ترجیح می‌دهند در این لحظه روی ادامه فصل متمرکز باشند. در روزهای گذشته، شایعاتی در مورد علاقه قرمزها به نیکو کواچ منتشر شد. سرمربی که حدود یک ماه از هدایت وولفسبورگ برکنار شده است. کواچ شخصا این موضوع را رد کرده است:

شایعاتی که اخیرا پیرامون لیورپول شکل گرفته است، حقیقت ندارند. 

 نیکو کواچ 52 ساله طی 3 تجربه مربیگری اخیر خود در بایرن مونیخ، موناکو و وولفسبورگ ناکام مانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • خلاصه بازی لیورپول صفر - یک کریستال پالاس