Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین میش‌مست سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ۷۶۸ خودرو در جریان اجرای طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های درگیر وضعیت‌های قرمز و یا نارنجی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا اعمال قانون شدند.
او افزود: همچنین در۲۴ ساعت گذشته  به ۸۱۳ راننده خودرو‌های دارای "پلاک غیربومی" در ورودی شهر‌های با وضعیت نارنجی از سوی پلیس تذکر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد:در این مدت  رانندگان ۳۴۱ دستگاه خودرو متخلف در قالب اجرای طرح منع رفت و آمد هریک به میزان پنج میلیون ریال جریمه شدند.
سرهنگ میش مست در ادامه به سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: شش فقره تصادف جرحی با هفت مجروح و چهار فقره تصادف خسارتی در همین مدت در جاده‌های  خراسان رضوی رخ داد.
اجرای طرح منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد، همزمان با محدودیت‌های سراسری از اول آذر ماه در مشهد و دیگر شهر‌های  خراسان رضوی آغاز شده است.   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد جاده ای محدودیت های کرونایی پلیس راه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!