Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه به منظور جبران عقب‌ماندگی‌های استان‌های محروم و جنگ‌زده، ‌بندی تحت عنوان ماده ۱۱۲ گنجانده شد که اشاره دارد به اینکه کسانی که در مناطق جنگی خدمت می‌کنند باید از مزایای مناطق جنگی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: این فوق‌العاده که طی دو سال گذشته از سوی برخی از دستگاه‌های اجرایی اجرا شد در اختیار کارکنان دولت و دستگاه‌های تابعه خدمات کشوری قرار گرفت، اما بازنشستگان از مزایای آن بی‌بهره بودند چون که در قانون لفظ شاغلین آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا همان موقع حدود یک سال و نیم گذشته قانون استفساریه بند (ج) ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه کشور که در مورد تسری مزایای مناطق عملیاتی و امنیتی به بازنشستگان تهیه با رای نمایندگان تصویب و به شورای نگهبان رفت که با مخالفت این شورا، مجدد برگشت خورد.

وی اضافه کرد: در این مجلس در الفاظ این استفساریه تغییراتی داده شد و با رای بالای نمایندگان تصویب و دوباره به شورای نگهبان رفت که خوشبختانه استفساریه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت، دولت باید این قانون را اجرایی کند تا بازنشستگان به حق قانونی خود برسند.

مصری ادامه داد: تمامی بازنشستگان کشوری، لشکری و تمام عناوینی که در قانون مدیریت خدمات کشوری آمده از این این مزایا بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان کرمانشاه بازنشستگان نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عبدالرضا مصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان

یه گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: پس از انقلاب، خلاءهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف گردید و همچنین خلاء بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع گردید؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

 

وی ادامه داد: تصدیگری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت و مجلس باید از نقش و مسئولیت تصدیگری دادن به وزارتخانه ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهند و همچنین اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکز زدایی داده شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار داشت: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک رسان باشد.

 

شایان ذکر است در جریان این سفر، دکتر محسن رضایی با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار نمود.

دیگر خبرها

  • طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی ‎تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • پایان ۲۰ سال بلاتکلیفی لایحه تجارت؛ لایحه‌ای که با، اما و اگر‌های فراوان تصویب شد
  • پایان ۲۰ سال بلاتکلیفی لایحه تجارت /لایحه ای که با اما و اگرهای فراوان تصویب شد
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است